Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena Robbinsovog modela organizacije na arhitekturu organizacije školskog sustava Republike Hrvatske (CROSBI ID 709928)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

spasenovski, nemanja Primjena Robbinsovog modela organizacije na arhitekturu organizacije školskog sustava Republike Hrvatske // Knjižca Sažetaka / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 59-60

Podaci o odgovornosti

spasenovski, nemanja

hrvatski

Primjena Robbinsovog modela organizacije na arhitekturu organizacije školskog sustava Republike Hrvatske

Sažetak na hrvatskom jeziku (900–1500 znakova s razmacima) Školski sustav je podsustav društva. Teorija sustava ističe sustav kao cjelinu te objašnjavanja zakonitosti postanka i razvoja organizacije te ponašanja sustava s ciljem stvaranja metoda i reda u proučavanju i rješavanju problema. Termin organizacija izvodimo iz grčke riječi organon. Nastanak organizacije uvjetovala je podjela rada. Podjela rada objašnjava društvenu strukturu, razvitak profesije i funkcioniranje različitih podsustava i cjeline organizacije. Obrazovanje možemo promatrati kao dinamičan proces koji u današnje vrijeme zahtjeva da se njime efikasno i efektivno upravlja te vodi s ciljem postizanja ukupne tržišne prednosti, kako samih pojedinaca (korisnika) tako i organizacijskih kolektiva (škola). Uslijed postmodernističkih promjena koje zahvaćaju sve aspekte društvenog života, posljedično i obrazovanje, nužno je da obrazovni sustav, točnije oni koji njime upravljaju, imaju kvalitetne odgovore ukoliko ga se želi učiniti konkurentnim i kurentnim na tržištu. Kvalitetna rješenja u organizacijskom smislu nisu uvjetovana jedino tržišnom konkurentnošću, već i potrebom za očuvanjem humanističke komponente koju obrazovni sustav predstavlja. Odgoj i obrazovanje su obraz svake nacije. U vezi s rečenim potrebno je razviti efikasne mehanizme i efikasan strateški menadžment u sektoru obrazovanja, koji će omogućiti da se dobiju adekvatne, prave i provjerljive informacije o realnim obrazovnim potrebama koje postoje unutar određene društvene zajednice. Bez usklađivanja tržišta rada i obrazovanja nije moguće ostvariti ciljeve i zadatke obrazovanja na kvalitetan i efikasan način. Cilj ovog rada je prikazati važnost strateškog upravljanja navedenim sektorom upravo zbog značajnosti obrazovanja.

Arhitektura organizacije, školski sustav, organizacija, Stephen Robbins

nije evidentirano

engleski

Application of Robbins' model of organization to the architecture of the organization of the school system of the Republic of Croatia

nije evidentirano

Organization architecture, school system, organization, Stephen Robbins

nije evidentirano

Podaci o prilogu

59-60.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjižca Sažetaka

Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-161-9

Podaci o skupu

1. kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: Interdisciplinarnost u teoriji i praksi

predavanje

04.11.2021-05.11.2021

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija