Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modernizacija kurikuluma geoinformatike zasnovana na problemskom učenju kroz suradnju gospodarstva i akademije (CROSBI ID 709925)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Bačić, Željko ; Poslončec-Petrić, Vesna ; Jovanović, Dušan ; Karabegović, Almir ; Ponjavić, Mirza Modernizacija kurikuluma geoinformatike zasnovana na problemskom učenju kroz suradnju gospodarstva i akademije // Zbornik radova - 14. simpozij ovlaštenih inženjera geodezije / Racetin, Ivana ; Zrinjski, Mladen ; Župan, Robert (ur.). Zagreb: Hrvatska komora ovlaštenih inženjera geodezije, 2021. str. 91-96

Podaci o odgovornosti

Bačić, Željko ; Poslončec-Petrić, Vesna ; Jovanović, Dušan ; Karabegović, Almir ; Ponjavić, Mirza

hrvatski

Modernizacija kurikuluma geoinformatike zasnovana na problemskom učenju kroz suradnju gospodarstva i akademije

Geoinformatički ekosustava temelji se na geo-prostornim podacima koji su jedan od glavnih pokretača današnje digitalne revolucije. Geoinformatika je prisutna u brojnim disciplinama i stoga je obrazovanje geoinformatičkih stručnjaka danas od izuzetne važnosti. Nove, napredne tehnologije koje se primjenjuju u geoinformatici i podržavaju razvoj aplikacija za specifične namjene su bit geoinformatike. Izazovi s kojima se geoinformatički ekosustav susreće su eksterni i interni pri čemu se posebno ističe zaostajanje akademskog sektora u uvođenju novih tehnologija u nastavni proces što ima za posljedicu da novi stručnjaci ne raspolažu znanjem i vještinama potrebnim poslovnom sektoru. Ovaj problem ima globalni karakter te su u tijeku brojni projekti u potrazi za rješenjima koja će omogućiti modernizaciju kurikuluma geoinformatike koji će pratiti brze promjene tehnologije i potreba korisnika. Erasmus+ program, kroz natječaje Sektorskih alijansi vještina (SSA) i Izgradnje kapacitet u visokom obrazovanju (CBHE) pruža akademskim institucijama alat za realizaciju projekata modernizacije kurikuluma i iznalaženju novih pristupa u akademskom obrazovanju. Na CBHE pozivu 2019. godine odobreno je financiranje projekta „Business driven problem-based learning for academic excellence in geoinformatics“ (GEOBIZ) kojeg je nositelj Geodetski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Cilj projekta je unaprijediti geoinformatički ekosustav kroz razvoj novog i inovativnog modela suradnje poslovnog i akademskog sektora koji će podržati akademski sektor u modernizaciji studijskih programa kroz problemsko učenje na tragu tehnoloških i konceptualnih promjena u geoinformatici, modernizirati dijelove geoinformatičkih studija kako bi profil budućih stručnjaka odgovarao potrebama privrede i razviti model suradnje koji će biti na korist svim subjektima geoinformatičkog ekosustava. GEOBIZ pristup i dosadašnji rezultati predstavljeni su u ovom radu.

B-A suradnja, ekosustav, geoinformatika, kurikulum, modernizacija

nije evidentirano

engleski

Geoinformatics curricula modernisation based on problem-based learning through the cooperation of the businesses and the academy

nije evidentirano

B-A cooperation, Ecosystem, Geoinformatics, Curriculum, Modernization

nije evidentirano

Podaci o prilogu

91-96.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova - 14. simpozij ovlaštenih inženjera geodezije

Racetin, Ivana ; Zrinjski, Mladen ; Župan, Robert

Zagreb: Hrvatska komora ovlaštenih inženjera geodezije

978-953-49258-1-2

Podaci o skupu

14. simpozij ovlaštenih inženjera geodezije - Žene u geodeziji

predavanje

04.11.2021-07.11.2021

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Geodezija