Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ispitivanje zadovoljstva pacijenta - model za rukovođenje, praćenje, evaluaciju i unapređenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite (CROSBI ID 300382)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Krstić Vukelja, Elizabeta ; Klaić Boris ; Vukelja, Milko ; Duplančić Igor Ispitivanje zadovoljstva pacijenta - model za rukovođenje, praćenje, evaluaciju i unapređenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite // Vjesnik dentalne medicine, 17 (2010), 3-4; 8-12

Podaci o odgovornosti

Krstić Vukelja, Elizabeta ; Klaić Boris ; Vukelja, Milko ; Duplančić Igor

hrvatski

Ispitivanje zadovoljstva pacijenta - model za rukovođenje, praćenje, evaluaciju i unapređenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite

Studija pruža metodu vrednovanja kvalitete usluge zdravstvene zaštite praćenjem jednog od standardnih pokazatelja kvalitete zdravstvene skrbi. Temeljni koncept kvalitete zdravstvene zaštite je orijentiranost prema pacijentu. Ona podrazumijeva ravnopravan odnos pacijenta u procesu liječenja i pravo na informiranost – komunikaciju sa zdravstvenim radnikom. Namjera je osigurati upravi zdravstvene ustanove sredstvo objektivne procjene ishoda liječenja pomoću jednog od indikatora kvalitete – indikator zadovoljstva pacijenta. Tradicionalni pristup nadzora i mjerenja ovih elemenata kvalitete provedeno je anketnim upitnikom. Kako bi kvaliteta zdrastvene zaštite bila učinkovita i efikasna, prepoznati su ključni elementi kvalitete zdrastvene usluge. Uspostavljen je odnos između odabranih aspekata kvalitete i razine zadovoljstva bolesnika. Zadovoljstvo koje proizlazi iz svakog aspekta kvalitete posebno je analizirano. Cilj je poboljšati kvalitetu usluge s gledišta zadovoljstva pacijenta (korisnika zdravstvene zaštite), a rezultati pokazuju da ova metoda može biti dobro sredstvo za povećanje zadovoljstva pacijenata

vrednovanje kvalitete zdravstvene usluge, indikator zadovoljstva pacijenta, anketni upitnik, aspekti kvalitete zdravstvene usluge, poboljšanje kvalitete zdravstvene usluge.

nije evidentirano

engleski

Patient satisfaction survey - a model for management, monitoring, evaluation and improvement of the quality of health care services

nije evidentirano

evaluation of health services quality, an indicator of patient satisfaction, questionnaire, aspects of health care services quality, improvement of health services quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (3-4)

2010.

8-12

objavljeno

1847-9766

Povezanost rada

Dentalna medicina