Ispitivanje zadovoljstva pacijenta - model za rukovođenje, praćenje, evaluaciju i unapređenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite (CROSBI ID 300382)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Krstić Vukelja, Elizabeta ; Klaić Boris ; Vukelja, Milko ; Duplančić Igor
hrvatski
Ispitivanje zadovoljstva pacijenta - model za rukovođenje, praćenje, evaluaciju i unapređenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite
Studija pruža metodu vrednovanja kvalitete usluge zdravstvene zaštite praćenjem jednog od standardnih pokazatelja kvalitete zdravstvene skrbi. Temeljni koncept kvalitete zdravstvene zaštite je orijentiranost prema pacijentu. Ona podrazumijeva ravnopravan odnos pacijenta u procesu liječenja i pravo na informiranost – komunikaciju sa zdravstvenim radnikom. Namjera je osigurati upravi zdravstvene ustanove sredstvo objektivne procjene ishoda liječenja pomoću jednog od indikatora kvalitete – indikator zadovoljstva pacijenta. Tradicionalni pristup nadzora i mjerenja ovih elemenata kvalitete provedeno je anketnim upitnikom. Kako bi kvaliteta zdrastvene zaštite bila učinkovita i efikasna, prepoznati su ključni elementi kvalitete zdrastvene usluge. Uspostavljen je odnos između odabranih aspekata kvalitete i razine zadovoljstva bolesnika. Zadovoljstvo koje proizlazi iz svakog aspekta kvalitete posebno je analizirano. Cilj je poboljšati kvalitetu usluge s gledišta zadovoljstva pacijenta (korisnika zdravstvene zaštite), a rezultati pokazuju da ova metoda može biti dobro sredstvo za povećanje zadovoljstva pacijenata
vrednovanje kvalitete zdravstvene usluge, indikator zadovoljstva pacijenta, anketni upitnik, aspekti kvalitete zdravstvene usluge, poboljšanje kvalitete zdravstvene usluge.
nije evidentirano
engleski
Patient satisfaction survey - a model for management, monitoring, evaluation and improvement of the quality of health care services
nije evidentirano
evaluation of health services quality, an indicator of patient satisfaction, questionnaire, aspects of health care services quality, improvement of health services quality
nije evidentirano