Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1155636

Anketiranje - proces za mjerenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite


Krstić Vukelja, Elizabeta; Klaić, Boris; Vukelja, Milko
Anketiranje - proces za mjerenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite // 11.međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost": zbornik radova = 11th International Symposium on Quality "Quality, competitiveness and sustainability": proceedings / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Oskar, Centar za razvoj i kvalitetu, 2010. str. 227-237 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1155636 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Anketiranje - proces za mjerenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite
(Poll - The Process for Health Care Quality Service Measurement)

Autori
Krstić Vukelja, Elizabeta ; Klaić, Boris ; Vukelja, Milko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
11.međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost": zbornik radova = 11th International Symposium on Quality "Quality, competitiveness and sustainability": proceedings / Drljača, Miroslav - Zagreb : Oskar, Centar za razvoj i kvalitetu, 2010, 227-237

ISBN
978-953-6619-23-8

Skup
11.međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost", 11th International Symposium on Quality "Quality, competitiveness and sustainability"

Mjesto i datum
Sv.Martin na Muri, Hrvatska, 18-19.03.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nadzor kvalitete usluge zdravstvene zaštite, metoda anketiranja, zadovoljstvo korisnika zdravstvene zaštite
(quality of health care service monitoring, pool method, customer sastisfaction)

Sažetak
Studija prikazuje metodu vrednovanja kvalitete zdravstvene zaštite. Namjera je osigurati upravi zdravstvene ustanove sredstvo sistematiziranja i znanstvenog kvantificiranja poboljšanja kvalitete usluge s gledišta zadovoljstva pacijenata (korisnika zdravstvene zaštite). Kako bi kvaliteta zdravstvene zaštite bila učinkovita i efikasna, prepoznati su ključni elementi kvalitete zdravstvene usuge. Uspostavljen je odnos između odabranih aspekata kvalitete i razine zadovoljstva pacijenata. Tradicionalni pristup nadzora i mjerenja ovih elemenata kvalitete provedeno je anketnim upitnikom. Rezultati prikazuju da ova metoda može biti dobro srdstvo za povećanje zadovoljstva pacijenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Dentalna medicina



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Elizabeta Krstić Vukelja (autor)

Avatar Url Boris Klaić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krstić Vukelja, Elizabeta; Klaić, Boris; Vukelja, Milko
Anketiranje - proces za mjerenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite // 11.međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost": zbornik radova = 11th International Symposium on Quality "Quality, competitiveness and sustainability": proceedings / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Oskar, Centar za razvoj i kvalitetu, 2010. str. 227-237 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Krstić Vukelja, E., Klaić, B. & Vukelja, M. (2010) Anketiranje - proces za mjerenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite. U: Drljača, M. (ur.)11.međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost": zbornik radova = 11th International Symposium on Quality "Quality, competitiveness and sustainability": proceedings.
@article{article, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2010}, pages = {227-237}, keywords = {nadzor kvalitete usluge zdravstvene za\v{s}tite, metoda anketiranja, zadovoljstvo korisnika zdravstvene za\v{s}tite}, isbn = {978-953-6619-23-8}, title = {Anketiranje - proces za mjerenje kvalitete usluge zdravstvene za\v{s}tite}, keyword = {nadzor kvalitete usluge zdravstvene za\v{s}tite, metoda anketiranja, zadovoljstvo korisnika zdravstvene za\v{s}tite}, publisher = {Oskar, Centar za razvoj i kvalitetu}, publisherplace = {Sv.Martin na Muri, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2010}, pages = {227-237}, keywords = {quality of health care service monitoring, pool method, customer sastisfaction}, isbn = {978-953-6619-23-8}, title = {Poll - The Process for Health Care Quality Service Measurement}, keyword = {quality of health care service monitoring, pool method, customer sastisfaction}, publisher = {Oskar, Centar za razvoj i kvalitetu}, publisherplace = {Sv.Martin na Muri, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font