Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrste uzoraka: uzorci u marketinškim istraživanjima (CROSBI ID 300372)

Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija

Tonković Pražić, Ivana ; Devčić, Kristina ; Brkljačić, Davor Vrste uzoraka: uzorci u marketinškim istraživanjima // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 1-2 (2012), 127-141

Podaci o odgovornosti

Tonković Pražić, Ivana ; Devčić, Kristina ; Brkljačić, Davor

hrvatski

Vrste uzoraka: uzorci u marketinškim istraživanjima

Pri provođenju različitih vrsta istraživanja nameće se problem odabira uzorka te je zato ova tema od posebnog značaja za sve istraživače. Rezultat samog istraživanja uvelike ovisi o načinu odabira uzorka. U ovom radu dan je pregled vrsta uzoraka, a opisane su i podvrste koje se u istraživanjima često koriste. Također, navedene su i prednosti i nedostaci pojedinih vrsta uzoraka. U drugom dijelu rada dan je teoretski okvir uporabe uzoraka u marketinškim istraživanjima. Pomoću metode istraživanja za stolom (desk research) istražilo se i recentna marketinška istraživanja provedena u Republici Hrvatskoj te je ispitana uporaba uzoraka u navedenim marketinškim istraživanjima.

uzorak ; marketinško istraživanje ; veličina uzorka

nije evidentirano

engleski

Types of samples: samples in marketing research

nije evidentirano

sample ; marketing research ; sample size

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1-2

2012.

127-141

objavljeno

1846-6699

1846-6656

Povezanost rada

Ekonomija, Matematika