Vrste uzoraka: uzorci u marketinškim istraživanjima (CROSBI ID 300372)
Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tonković Pražić, Ivana ; Devčić, Kristina ; Brkljačić, Davor
hrvatski
Vrste uzoraka: uzorci u marketinškim istraživanjima
Pri provođenju različitih vrsta istraživanja nameće se problem odabira uzorka te je zato ova tema od posebnog značaja za sve istraživače. Rezultat samog istraživanja uvelike ovisi o načinu odabira uzorka. U ovom radu dan je pregled vrsta uzoraka, a opisane su i podvrste koje se u istraživanjima često koriste. Također, navedene su i prednosti i nedostaci pojedinih vrsta uzoraka. U drugom dijelu rada dan je teoretski okvir uporabe uzoraka u marketinškim istraživanjima. Pomoću metode istraživanja za stolom (desk research) istražilo se i recentna marketinška istraživanja provedena u Republici Hrvatskoj te je ispitana uporaba uzoraka u navedenim marketinškim istraživanjima.
uzorak ; marketinško istraživanje ; veličina uzorka
nije evidentirano
engleski
Types of samples: samples in marketing research
nije evidentirano
sample ; marketing research ; sample size
nije evidentirano