Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje pandemijskom krizom u obrazovnom sustavu Republike Hrvatske (CROSBI ID 709789)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tonković, Aleksandra ; Lončar, Martina ; Pongračić, Luka Upravljanje pandemijskom krizom u obrazovnom sustavu Republike Hrvatske // PILC 2021 - PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19 / Nikolić, Gordana (ur.). Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 56-69

Podaci o odgovornosti

Tonković, Aleksandra ; Lončar, Martina ; Pongračić, Luka

hrvatski

Upravljanje pandemijskom krizom u obrazovnom sustavu Republike Hrvatske

Tijekom neočekivane pandemije uzrokovane COVID-19, obrazovanje se najčešće provodi na daljinu. Ovaj rad daje kratki pregled provođenja nastave na daljinu te njihove učinke. Fokus provedenih istraživanja usmjereno je na istraživanje koje je provelo MZO o izvođenju i spremnosti nastave na daljinu učitelja i nastavnika prema školi, godinama radnog iskustva i prema predavanju nastavnog predmeta. Upitnik je proveden u virtualnim predmetnim učionicama. Uzorak je obuhvatio 4139 učitelja i nastavnika. Većina ispitanika ističe zadovoljstvo izvođenjem nastave na daljinu. Provedeno je longitudinalno istraživanje od strane Centra za društvena istraživanja u Zagrebu i Centra na istraživanje i razvoj obrazovanja u 23 škole na području Grada Zagreba. Rezultati istraživanja ukazuju na veću opterećenost učenika, poteškoće s mrežom, ali iskazuju i optimizam. Rezultati danih istraživanja ukazuju na potrebu implementacije digitalnih alata i uređaja korištenih u nastavi na daljinu kao jedan od oblika informacijske komunikacijske tehnologije u redovnoj nastavi nakon prestanka pandemije što predstavlja posebni pedagoški izazov.

nastava na daljinu ; pandemija COVID-19 ; digitalni uređaji ; zadovoljstvo

nije evidentirano

engleski

Pandemic crisis management in the education system of the Republic of croatia

nije evidentirano

digital devices ; distance learning ; pandemic COVID-19 ; satisfaction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

56-69.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

PILC 2021 - PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19

Nikolić, Gordana

Rijeka: Visoka poslovna škola PAR

978-953-59508-8-2

Podaci o skupu

10. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19 (PILC 2021)

predavanje

28.05.2021-29.05.2021

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice