Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi studenata prema nastavi na daljinu u vrijeme pandemije COVID-19 (CROSBI ID 709731)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Kamenov, Luka ; Pavlin-Bernardić, Nina Stavovi studenata prema nastavi na daljinu u vrijeme pandemije COVID-19 // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.). Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2021. str. 109-109

Podaci o odgovornosti

Kamenov, Luka ; Pavlin-Bernardić, Nina

hrvatski

Stavovi studenata prema nastavi na daljinu u vrijeme pandemije COVID-19

Nastava na daljinu oblik je poučavanja koji se održava putem interneta. Zbog okolnosti izazvanih pandemijom COVID-19, studentima je nastava u velikoj mjeri održavana na ovaj način. Ovo je istraživanje provedeno krajem ljetnog semestra u 2020. godini, a cilj je bio ispitati stavove studenata prema nastavi na daljinu, utvrditi odnos tih stavova s različitim obilježjima studenata (osobinama ličnosti, ciljevima postignuća, akademskoj samoefikasnosti te procjeni razine stresa kojoj su bili izloženi prilikom nastave na daljinu u odnosu na klasičnu nastavu) te s različitim karakteristikama provedene nastave na daljinu. Također, željeli smo ispitati u kojoj mjeri navedene varijable objašnjavaju zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu. Online upitnikom ispitan je prigodan uzorak od 631 studenta (76, 2% žena) svih godina studija, različitih fakulteta u Hrvatskoj. Sudionici su iskazali blago negativan stav prema nastavi na daljinu te umjereno zadovoljstvo ovim oblikom nastave. Nešto pozitivniji stav prema nastavi na daljinu iskazali su studenti društvenih i tehničkih fakulteta u odnosu na studente prirodnih fakulteta, introvertiraniji studenti, studenti s nižom razinom neuroticizma te oni s višom akademskom samoefikasnosti, dok su studenti orijentirani na ciljeve ovladavanja izbjegavanjem i izvedbe izbjegavanjem imali nešto negativniji stav. Uključeni prediktori objasnili su 57, 4% varijance zadovoljstva nastavom na daljinu, a značajnim prediktorima su se pokazali stav prema nastavi na daljinu, ekstraverzija, akademska samoefikasnost, razina stresa kojoj su studenti bili izloženi prilikom nastave na daljinu te kvaliteta komunikacije s nastavnicima. Najveći postotak varijance objasnila su dva zadnje navedena prediktora te stoga ovi rezultati predstavljaju i bitne informacije za sveučilišne nastavnike, koji djelovanjem na ove aspekte nastave mogu pridonijeti zadovoljstvu studenata nastavom na daljinu.

nastava na daljinu ; akademska samoefikasnost ; ciljevi postignuća ; osobine ličnosti

nije evidentirano

engleski

Students' attitudes towards distance learning during the COVID-19 pandemic

nije evidentirano

distance learning ; academic self-efficacy ; achievement goals ; personality traits

nije evidentirano

Podaci o prilogu

109-109.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka

Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina

Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD)

1849-6946

Podaci o skupu

25. Dani Ramira i Zorana Bujasa (DRZB)

predavanje

30.09.2021-02.10.2021

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice