Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodološke preferencije studenata Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku (CROSBI ID 709725)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Dubovicki, Snježana ; Brust Nemet, Maja ; Huljev, Antonija Metodološke preferencije studenata Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku // 4. Osječki dani bioetike. / Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina (ur.). Osijek: Hrvatsko bioetičko društvo, 2021. str. 43-43

Podaci o odgovornosti

Dubovicki, Snježana ; Brust Nemet, Maja ; Huljev, Antonija

hrvatski

Metodološke preferencije studenata Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku

Uvidom u analizu diplomskih i završnih radova studenata (N=788) istražene su metodološke i tematske posebnosti i preferencije. Rezultati istraživanja pokazuju dominaciju tema iz područja društvenih znanosti, što pokazuju i rezultati ranijih recentnih istraživanja. U radu je korištena metoda analize trenda, u okviru koje je obuhvaćeno vremensko razdoblje od 2016. do 2020. godine, na temelju kojega su pravljene moguće projekcije budućih istraživanja studenata.

metoda analize trenda ; metodološke preferencije ; trendovi u istraživanjima ; završni i diplomski radov

nije evidentirano

engleski

Methodological Preferences of Students at the Faculty of Education in Osijek

nije evidentirano

trend analysis method ; methodological preferences ; trends in research ; graduate and final theses

nije evidentirano

Podaci o prilogu

43-43.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4. Osječki dani bioetike.

Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina

Osijek: Hrvatsko bioetičko društvo

2787-4699

Podaci o skupu

4. osječki dani bioetike = 4th Osijek Day of Bioethics

predavanje

08.11.2021-09.11.2021

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija