Kulturni turizam u Europskoj Uniji u uvjetima globalizacije (CROSBI ID 709704)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Blažević, Branko ; Alkier Radnić, Romina ; Zadel, Zrinka
hrvatski
Kulturni turizam u Europskoj Uniji u uvjetima globalizacije
Globalizacijski potiču promjene na turističkom tržištu, što znači da se turistička ponuda mora sve brže prilagođavati turističkoj potražnji. Iako se vrlo često ističu negativni utjecaji globalizacije, globalizaciju nije moguće izbjeći, te problem ne leži u globalizaciji već u njezinim ciljevima, nosiocima, pravilima… Za turizam globalizacija znači bolju informiranost turista, sve veći broj sudionika putovanja, bolju prometnu povezanost, povećanje broja turističkih destinacija… Turističko tržište Europske Unije se širi, stvaraju se nove destinacije sa novim proizvodima, te dolazi do sve veće konkurencije. Opstat će one destinacije koje su prepoznatljive i jedinstvene. To je moguće ostvariti turističkom ponudom koja se temelji na kulturno-turističkoj ponudi.
globalizacija ; Europska Unija ; kulturni turizam ; kultura
nije evidentirano
engleski
Cultural tourism in the European Union in the context of globalization
nije evidentirano
globalizatiion ; European Union ; cultural tourism ; culture
nije evidentirano
Podaci o prilogu
63-70.
2009.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Hotellink
Vićić, Slavoljub
Beograd: Visoka hotelijerska škola Beograd
1451-5113
Podaci o skupu
4th Biennial International Congress Hotelplan 2009 Hospitality and Tourism-Holistic Approach
predavanje
22.04.2009-23.04.2009
Beograd, Srbija