Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije (CROSBI ID 300133)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šunda, Mirela ; Babić, Vesna ; Andrijašević, Mirna
hrvatski
Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije
Cilj ovoga istraživanja je utvrditi pomaže li učenicima aplikacija Mogy da u vrijeme izolacije uzrokovane COVID-19 pandemijom ostanu tjelesno aktivni, postoje li razlike u tjelesnoj aktivnosti između učenika i učenica te utvrditi zadovoljstvo učenika ponuđenim modelom nastave na daljinu iz predmeta Tjelesna i zdravstvena kulture. U istraživanju je sudjelovalo 143 gimnazijalca oba spola, prosječne dobi 16, 49 ± 1, 17. Učenica je bilo 98 prosječne dobi 16, 39 ± 1, 16, a učenika 45 prosječne dobi 16, 68 ± 1, 18. Za potrebe ovoga rada napravljen je upitnik o procjeni zadovoljstva novim modelom nastave TZK-a u kojem su učenici anonimno odgovarali na postavljena pitanja o nastavi na daljinu i tjelesnoj aktivnosti u vrijeme izolacije. Statistička obrada podataka je provedena programskim paketom Statistica 13.3. Izračunati su osnovni deskriptivni pokazatelji i Studentov t-test za nezavisne uzorke. Dobiveni rezultati pokazuju da 96, 5 % učenika želi biti tjelesno aktivno i u vrijeme izolacije. Zabrinjavajući je podatak da uz sve mogućnosti koje imaju današnji mladi ipak postoji određeni postotak tjelesno neaktivnih. U ovom istraživanju dobiveno je da 15 % učenika nije tjelesno aktivno i to 17 % učenica i 9 % učenika.
edukacija ; izolacija ; Mogy mobilna aplikacija ; srednja škola ; tjelesna aktivnost
nije evidentirano
engleski
Online Physical Education lessons for students of the Antun Gustav Matoš High School during the COVID-19 pandemic
nije evidentirano
edukacija ; izolacija ; Mogy mobilna aplikacija ; srednja škola ; tjelesna aktivnost
nije evidentirano