Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije (CROSBI ID 300133)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Šunda, Mirela ; Babić, Vesna ; Andrijašević, Mirna Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3-4; 315-323

Podaci o odgovornosti

Šunda, Mirela ; Babić, Vesna ; Andrijašević, Mirna

hrvatski

Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije

Cilj ovoga istraživanja je utvrditi pomaže li učenicima aplikacija Mogy da u vrijeme izolacije uzrokovane COVID-19 pandemijom ostanu tjelesno aktivni, postoje li razlike u tjelesnoj aktivnosti između učenika i učenica te utvrditi zadovoljstvo učenika ponuđenim modelom nastave na daljinu iz predmeta Tjelesna i zdravstvena kulture. U istraživanju je sudjelovalo 143 gimnazijalca oba spola, prosječne dobi 16, 49 ± 1, 17. Učenica je bilo 98 prosječne dobi 16, 39 ± 1, 16, a učenika 45 prosječne dobi 16, 68 ± 1, 18. Za potrebe ovoga rada napravljen je upitnik o procjeni zadovoljstva novim modelom nastave TZK-a u kojem su učenici anonimno odgovarali na postavljena pitanja o nastavi na daljinu i tjelesnoj aktivnosti u vrijeme izolacije. Statistička obrada podataka je provedena programskim paketom Statistica 13.3. Izračunati su osnovni deskriptivni pokazatelji i Studentov t-test za nezavisne uzorke. Dobiveni rezultati pokazuju da 96, 5 % učenika želi biti tjelesno aktivno i u vrijeme izolacije. Zabrinjavajući je podatak da uz sve mogućnosti koje imaju današnji mladi ipak postoji određeni postotak tjelesno neaktivnih. U ovom istraživanju dobiveno je da 15 % učenika nije tjelesno aktivno i to 17 % učenica i 9 % učenika.

edukacija ; izolacija ; Mogy mobilna aplikacija ; srednja škola ; tjelesna aktivnost

nije evidentirano

engleski

Online Physical Education lessons for students of the Antun Gustav Matoš High School during the COVID-19 pandemic

nije evidentirano

edukacija ; izolacija ; Mogy mobilna aplikacija ; srednja škola ; tjelesna aktivnost

nije evidentirano

Podaci o izdanju

161 (3-4)

2020.

315-323

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Kineziologija

Poveznice