Inovativni pristup poučavanju na daljinu upotrebom umjetne inteligencije (CROSBI ID 709574)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bronzin, Tomislav ; Prole, Brigita ; Pap, Klaudio
hrvatski
Inovativni pristup poučavanju na daljinu upotrebom umjetne inteligencije
Umjetna inteligencija (AI) danas omogućava stvaranje konteksta komunikacije između čovjeka i računalnih sustava i to kako kod verbalne, tako i kod neverbalne komunikacije, upotrebom računalnog vida koji analizira umjetna inteligencija i upotrebom kognitivnih servisa markira sentiment (emociju/raspoloženje), spol i dob osobe, analizira pokrete i time omogućava veću mogućnost personalizacije edukacije. Ovaj rad otvara i mnoga druga, etička i sasvim pragmatična pitanja, pitanje hoće li umjetna inteligencija zamijeniti ljude baš na svim poslovima ili samo na onima koji su teški, repetitivni i zahtjevni, poput ispravljanja testova (koji nemaju ponuđene a-b-c odgovore), naprednih provjera znanja koje se prilagođavaju ispitaniku, pomažu kod automatske provjere izvornosti (plagiranja) itd.. Možda je ipak umjetna inteligencija danas tako potreban „suradnik u nastavi“ koji će pomoći edukatorima u modernizaciji pristupa učenju i poučavanju? Ili će takvi poslovi vrlo brzo dosaditi i umjetnoj inteligenciji?
UI ; poučavanje na daljinu ; umjetna inteligencija ;
nije evidentirano
engleski
An innovative approach to distance learning using artificial intelligence
nije evidentirano
AI ; distance learning ; artificial intelligence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
217
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zagreb: Hrvatska akademska mreža
Podaci o skupu
23. CARNET-ova konferencija za korisnike “CUC 2021 – Nove prilike”
predavanje
26.10.2021-29.10.2021
Šibenik, Hrvatska
Povezanost rada
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Računarstvo