Analitički pristupi posljednjim stavcima odabranih Londonskih simfonija Josepha Haydna (CROSBI ID 444789)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Renić, Iva
Ćurković, Ivan
hrvatski
Analitički pristupi posljednjim stavcima odabranih Londonskih simfonija Josepha Haydna
Fokus ovoga diplomskoga rada jest u primjeni triju američkih teorija glazbe na odabrani simfonijski opus Josepha Haydna i rasprava o dosegu potonjih teorija u formalnim i izvanglazbenim aspektima posljednjih stavaka triju Haydnovih simfonija iz kasnog stvaralaštva. Raspravi o tim aspektima dali su odjek različiti analitičari glazbe klasicizma, ali i sama autorica. Tri teorije prožimat će se kroz tri analizirana sonatna ronda čija je glavna okosnica glazbeni topos kontradance. Primjena dviju formalnih teorija objasnit će deformacije glazbenog toposa koje su bile uobičajena praksa skladatelja od početka stvaranja njegova skladateljskog opusa, a pogotovo u razvijenom, kasnijem stvaralaštvu.
glazbeni topos, sonatna teorija, teorija formalnih funkcija, kontradanca, sonatni rondo, Joseph Haydn, Londonske simfonije, rekomponirana repriza, ekspresivna paradigma
nije evidentirano
engleski
Analytical Approaches to the Last Movements of Selected London Symphonies by Joseph Haydn
nije evidentirano
musical topic, sonata theory, theory of formal functions, contredanse, sonata-rondo, Joseph Haydn, London Symphonies, recomposed recapitulation, expressive paradigm
nije evidentirano
Podaci o izdanju
88
02.09.2021.
obranjeno
urn:nbn:hr:116:807509
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Muzička akademija
Zagreb