Projektno učenje kao prediktor akademskog postignuća u nastavi matematike (CROSBI ID 709497)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Soldo, Ružica ; Maras, Nevenka
hrvatski
Projektno učenje kao prediktor akademskog postignuća u nastavi matematike
Ovim istraživanjem pokazalo se kako projektno učenje temeljeno na suvremenim tehnologijama uz pedagošku metodu PBL (“Project base learning” odnosno “Projektno bazirano učenje“) utječe na akademsko postignuće učenika u nastavi matematike. U istraživanju je sudjelovalo 153 učenika iz dvije srednje strukovne škole u Gradu Zagrebu, primijenjen je eksperimentalni nacrt istraživanja na dvije skupine ispitanika. Kontrolnu skupinu su činila 83 učenika, koji nisu koristili metodu PBL u nastavi matematike, dok je 70 učenika činilo eksperimentalnu skupinu i sudjelovalo u projektnom učenju temeljenom na suvremenim tehnologijama uz pedagošku metodu PBL. Rezultati istraživanja pokazuju kako projektno bazirano učenje (PBL) povećava akademski uspjeh učenika u nastavi matematike.
akademsko postignuće ; Etwinning platforma ; projekti ; PBL (projektno učenje)
nije evidentirano
engleski
Project learning as a predictor of academic achievement in mathematics teaching
nije evidentirano
academic achievement ; Etwinning platform ; projects ; PBL (project learning)
nije evidentirano
Podaci o prilogu
955-958.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
MIPRO 2021 Proceedings
Skala, Karolj
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
1847-3946
Podaci o skupu
MIPRO 2021
predavanje
27.09.2021-01.10.2021
Opatija, Hrvatska