Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza stavova studenata prema online učenju tijekom i nakon potpunog zatvaranja (lockdown) uslijed pandemije COVID-19 (CROSBI ID 709471)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jurlina, Juraj ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje Analiza stavova studenata prema online učenju tijekom i nakon potpunog zatvaranja (lockdown) uslijed pandemije COVID-19 / Analysis of students’ attitudes towards online learning during and after lockdown due to COVID-19 pandemic // Međunarodni interdisciplinarni 1. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: "Interdisciplinarnost u teoriji i praksi" - program i sažeci izlaganja / Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 41-42

Podaci o odgovornosti

Jurlina, Juraj ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje

hrvatski

Analiza stavova studenata prema online učenju tijekom i nakon potpunog zatvaranja (lockdown) uslijed pandemije COVID-19

Uslijed pandemije bolesti COVID-19, tijekom proljeća 2020. godine u Hrvatskoj je nastupilo potpuno zatvaranje zbog kojega je učenje u visokom obrazovanju poprimilo obilježja online učenja. Budući da su potpuno zatvaranje i prinudno online učenje bili bez presedana u hrvatskoj povijesti, ispitali smo stavove studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku o online učenju tijekom potpunog zatvaranja. Tada smo utvrdili da su stavovi studenata prema online učenju bili blago negativni te potvrdili primjenjivost modela prihvaćanja tehnologije.

online učenje ; stavovi studenata ; model prihvaćanja tehnologije ; percipirana lakoća korištenja ; percipirana korisnost ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; COVID-19 ; potpuno zatvaranje (lockdown)

nije evidentirano

engleski

Analysis of students’ attitudes towards online learning during and after lockdown due to COVID-19 pandemic

Uslijed pandemije bolesti COVID-19, tijekom proljeća 2020. godine u Hrvatskoj je nastupilo potpuno zatvaranje zbog kojega je učenje u visokom obrazovanju poprimilo obilježja online učenja. Budući da su potpuno zatvaranje i prinudno online učenje bili bez presedana u hrvatskoj povijesti, ispitali smo stavove studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku o online učenju tijekom potpunog zatvaranja. Tada smo utvrdili da su stavovi studenata prema online učenju bili blago negativni te potvrdili primjenjivost modela prihvaćanja tehnologije.

online learning ; students’ attitudes ; technology acceptance model ; perceived ease of use ; perceived usefulness ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek ; COVID-19 ; lockdown

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-42.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni interdisciplinarni 1. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: "Interdisciplinarnost u teoriji i praksi" - program i sažeci izlaganja

Miliša, Zlatko ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-162-6

Podaci o skupu

1. kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: Interdisciplinarnost u teoriji i praksi

predavanje

04.11.2021-05.11.2021

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Filozofija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Pedagogija, Sociologija

Poveznice