Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komparativna analiza mrežnih stranica i aplikacija za vježbanje solfeggia i teorije glazbe (CROSBI ID 444729)

Ocjenski rad | diplomski rad

Đoković, Marina Komparativna analiza mrežnih stranica i aplikacija za vježbanje solfeggia i teorije glazbe / Matoš, Nikolina (mentor); Zagreb, Muzička akademija, . 2021

Podaci o odgovornosti

Đoković, Marina

Matoš, Nikolina

hrvatski

Komparativna analiza mrežnih stranica i aplikacija za vježbanje solfeggia i teorije glazbe

Uvođenjem informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u sva područja ljudske djelatnosti pa tako i u obrazovanje, valja skrenuti pozornost na korištenje iste pri samostalnom te samousmjerenom učenju u nastavi Solfeggia i teorije glazbe. Ovim je radom pružen doprinos istraživanju mogućnosti i učinkovitosti e-učenja u području glazbenoga obrazovanja pojedinca. Naglasak je stavljen na učenje na daljinu, to jest na ono koje se odvija u „odgođenom“ (nasuprot „stvarnom“) vremenu. Ovim su putem detaljno analizirane tri aplikacije i dvije mrežne stranice koje sadrže glazbeno-teorijske lekcije i praktične vježbe koje pojedinci mogu koristiti u tu svrhu. U posljednjem su dijelu rada aplikacije i mrežne stranice uspoređene prema postojećim kategorijama sadržaja: notni sustav, ljestvice, intervali, akordi, ritam te dodatni sadržaji. Usporedba je učinjena kako bi se pružio sveukupni pregled razlika u mogućnostima i ograničenjima, kao i u različitim tipovima vježbi u svim trima aplikacijama i na objema mrežnim stranicama. Zaključno, pružen je osobni osvrt na prednosti i nedostatke, kao i mogućnosti daljnjega istraživanja e-učenja u nastavi Solfeggia.

aplikacija, e-učenje, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), mrežna stranica, samostalno učenje, samousmjereno učenje, Solfeggio, teorija glazbe, učenje na daljinu

nije evidentirano

engleski

Comparative analysis of web pages and applications for ear-training and music theory practice

nije evidentirano

application, distance learning, e-learning, ear-training, indepenedent learning, information and communication technology (ICT), self-directed learning, website

nije evidentirano

Podaci o izdanju

98

30.06.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Muzička akademija

Zagreb

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija