Nastava Solfeggia u osnovnim glazbenim školama i pripremnim razredima (CROSBI ID 444726)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jurenec, Josipa
Matoš, Nikolina
hrvatski
Nastava Solfeggia u osnovnim glazbenim školama i pripremnim razredima
U ovom diplomskom radu detaljno je analiziran program predmeta Solfeggio za osnovne glazbene škole i pripremne razrede i pružena je teorijska podloga koja se odnosi na područja predmeta Solfeggio, didaktičke metode i strategije te metode (sustave) intonacije. Solfeggio je obvezan predmet tijekom cijeloga glazbeno-obrazovnog procesa, bez obzira na glazbeno usmjerenje pojedinca, a cilj predmeta je – putem različitih vježbi i zadataka – usvojiti glazbu kao jezik te u najširem smislu te riječi steći glazbenu pismenost. Na osnovnoškolskoj razini, Solfeggio postavlja temelje za razumijevanje glazbe u cjelini, kao i za svjesno glazbeno stvaralaštvo, stoga možemo ustanoviti da je ta disciplina svojevrstan stup glazbenog obrazovanja. Uz pozitivan utjecaj Solfeggia na razumijevanje ostalih glazbenoteorijskih sadržaja/disciplina, učeniku se omogućava lakše i učinkovitije svladavanje glazbeno-izvođačke vještine.
didaktičke metode, glazbeno obrazovanje, metode intonacije, nastavni plan i program, područja predmeta Solfeggio, Solfeggio
nije evidentirano
engleski
Ear-training lessons in elementary music schools and preparatory classes
nije evidentirano
didactic methods, ear-training, ear-training curriculum, ear-training (solfege) systems, music education, music education system in Croatia, music school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
18.02.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Muzička akademija
Zagreb