Elementi vrednovanja učenika u nastavi Glazbene kulture (CROSBI ID 444725)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vuković, Manuela
Matoš, Nikolina
hrvatski
Elementi vrednovanja učenika u nastavi Glazbene kulture
U diplomskom radu pružen je opis dokimologije kao znanosti o vrednovanju te definicije svih sastavnica vrednovanja. Navedene su specifičnosti umjetničkih predmeta, kao i pregled službenih dokumenata koji su povezani s vrednovanjem učeničkih postignuća. U diplomskom su radu definirani različiti načini vrednovanja i sukladno tome, odgovarajuće metode i strategije učitelja te aktivnosti učenika. Pružen je i pregled novog predmetnog kurikuluma uz detaljniji opis područja (domena) te analizirani postupci i elementi vrednovanja u nastavi Glazbene kulture u osnovnim općeobrazovnim školama i to u predmetnoj nastavi (od petog do osmog razreda). Elementi vrednovanja se pritom odnose na glazbene (izvođačke i stvaralačke) aktivnosti učenika koje se mogu odvijati skupno ili individualno, na aktivno slušanje glazbe temeljnih glazbenih obilježja, na razumijevanje konteksta u kojemu je glazba nastala i naposljetku, na samostalno istraživanje i prikupljanje podataka o glazbi.
aktivnost učenika, elementi vrednovanja, ishodi učenja, nastava glazbe, ocjenjivanje
nije evidentirano
engleski
Elements of students evaluation in Music education classes
nije evidentirano
assessment, elements of evaluation, learning outcomes, music teaching, student activity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
25.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Muzička akademija
Zagreb