Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Elementi vrednovanja učenika u nastavi Glazbene kulture (CROSBI ID 444725)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vuković, Manuela Elementi vrednovanja učenika u nastavi Glazbene kulture / Matoš, Nikolina (mentor); Zagreb, Muzička akademija, . 2020

Podaci o odgovornosti

Vuković, Manuela

Matoš, Nikolina

hrvatski

Elementi vrednovanja učenika u nastavi Glazbene kulture

U diplomskom radu pružen je opis dokimologije kao znanosti o vrednovanju te definicije svih sastavnica vrednovanja. Navedene su specifičnosti umjetničkih predmeta, kao i pregled službenih dokumenata koji su povezani s vrednovanjem učeničkih postignuća. U diplomskom su radu definirani različiti načini vrednovanja i sukladno tome, odgovarajuće metode i strategije učitelja te aktivnosti učenika. Pružen je i pregled novog predmetnog kurikuluma uz detaljniji opis područja (domena) te analizirani postupci i elementi vrednovanja u nastavi Glazbene kulture u osnovnim općeobrazovnim školama i to u predmetnoj nastavi (od petog do osmog razreda). Elementi vrednovanja se pritom odnose na glazbene (izvođačke i stvaralačke) aktivnosti učenika koje se mogu odvijati skupno ili individualno, na aktivno slušanje glazbe temeljnih glazbenih obilježja, na razumijevanje konteksta u kojemu je glazba nastala i naposljetku, na samostalno istraživanje i prikupljanje podataka o glazbi.

aktivnost učenika, elementi vrednovanja, ishodi učenja, nastava glazbe, ocjenjivanje

nije evidentirano

engleski

Elements of students evaluation in Music education classes

nije evidentirano

assessment, elements of evaluation, learning outcomes, music teaching, student activity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

25.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Muzička akademija

Zagreb

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija