Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Klavirske i improvizacijske kompetencije učitelja u realizaciji nastave Solfeggia, Zbora i Glazbene kulture (CROSBI ID 444724)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čorak, Antonio Klavirske i improvizacijske kompetencije učitelja u realizaciji nastave Solfeggia, Zbora i Glazbene kulture / Matoš, Nikolina ; Kalebota, Dino (mentor); Zagreb, Muzička akademija, . 2020

Podaci o odgovornosti

Čorak, Antonio

Matoš, Nikolina ; Kalebota, Dino

hrvatski

Klavirske i improvizacijske kompetencije učitelja u realizaciji nastave Solfeggia, Zbora i Glazbene kulture

Za uspješnu realizaciju bilo kojega glazbeno- stručnog predmeta, možemo ustanoviti da sve započinje s kompetencijama učitelja. Kako je nastava glazbe gotovo nezamisliva bez klavira kao nastavnog pomagala, u ovom ću se diplomskom radu baviti klavirskim i improvizacijsko-stvaralačkim kompetencijama učitelja glazbe. U prvom dijelu rada sustavno ću podijeliti glazbeno obrazovanje na osnovnoškolsku, srednjoškolsku i visokoškolsku razinu učenja, gdje ću pritom analizirati nastavni plan i program rada pojedinih predmeta koji uključuju stjecanje klavirskih kompetencija. Nadalje, reći ću nešto o općim kompetencijama profila glazbenog pedagoga, uz koje ću rezimirati klavirske kompetencije. U potpoglavlju o improvizacijsko-stvaralačkim kompetencijama govorit ću o kreativnosti i improvizaciji općenito te pružiti prijedloge za primjenu tih vještina u nastavi. Zadnje će se poglavlje temeljiti na primjeni navedenih kompetencija u realizaciji nastave Solfeggia, Glazbene kulture i Zbora, a razlog tome je specifičan profil glazbenog pedagoga koji u pravilu najčešće realizira nastavu ovih predmeta. Naposlijetku ću pokušati rezimirati sve spoznaje koje su proizašle istraživanjem literature za izradu ovoga rada te napraviti zaključak u kojem ću problematizirati pitanje uloge klavirskih i improvizacijskih vještina u realizaciji nastave. Također, iznijet ću svoje stavove o tome kako bi se budući učitelji trebali odnositi prema stjecanju i korištenju navedenih kompetencija i u kojoj bi mjeri trebali primjenjivati kreativnost i improvizaciju u planiranju i realizaciji nastave spomenutih predmeta.

glazbeno obrazovanje, glazbena kultura, improvizacija, klavirske kompetencije, kompetencije učitelja, solfeggio, zbor

nije evidentirano

engleski

Piano-playing and improvisational teacher's competencies in the realisation of ear-training, choir and compulsory music education classes

nije evidentirano

music education, music (within compulsory education, as a school-subject), improvisation, piano competencies, teacher competencies, ear training, choir

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

25.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Muzička akademija

Zagreb

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija