Integrirani pristup poučavanju glazbeno-teorijskih predmeta na primjeru glazbeno-pedagoške djelatnosti Joba Ijzermana (CROSBI ID 444721)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Barišić, Ana Marija
Matoš, Nikolina
hrvatski
Integrirani pristup poučavanju glazbeno-teorijskih predmeta na primjeru glazbeno-pedagoške djelatnosti Joba Ijzermana
Tema ovoga diplomskog rada je integrirani pristup poučavanju teorijskih glazbenih predmeta u srednjoj školi i na visokoškolskim glazbenim ustanovama. Cilj rada je istaknuti važnost poučavanja teorijskih glazbenih disciplina te predstaviti mogućnosti njihova integriranja u svrhu poboljšanja kvalitete nastave. U tom smislu, detaljno je opisan novi priručnik Harmony, Counterpoint, Partimento autora Joba IJzermana, a pritom i njegova metoda poučavanja, kao jedna od opcija za povezivanje Solfeggia, Harmonije, Polifonije i Glazbenih oblika, uz opis triju nastavnih sati na Konzervatoriju za glazbu u Amsterdamu. Zaključno, ponuđene su smjernice prema kojima bi se metoda profesora IJzermana mogla uspješno primijeniti u nastavi teorijskih glazbenih predmeta u Hrvatskoj.
teorija glazbe, integracija, nastavne metode, harmonija, kontrapunkt, partimenti
nije evidentirano
engleski
Integrated approach to the teaching of music theory subjects with the example of Job Ijzerman's practice of teaching music
nije evidentirano
music theory, integration, teaching methods, harmony, counterpoint, partimento
nije evidentirano
Podaci o izdanju
107
24.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Muzička akademija
Zagreb
Povezanost rada
Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija