KOMPETENCIJE UČITELJA ZA PLANIRANJE I REALIZACIJU NASTAVE SOLFEGGIA (CROSBI ID 444720)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pavlović, Katarina
Matoš, Nikolina
hrvatski
KOMPETENCIJE UČITELJA ZA PLANIRANJE I REALIZACIJU NASTAVE SOLFEGGIA
Cilj ovoga rada je prikazati cjelokupan kompetencijski profil učitelja solfeggia. On podrazumijeva znanja, vještine i sposobnosti unutar tri dimenzije: pedagoške, didaktičke i metodičke, prilikom čega svaka ravnopravno sudjeluje u ostvarivanju odgojno-obrazovnog procesa. U prvom dijelu rada su iznesene opće kompetencije koje su potrebne svakom učitelju, neovisno o području njegove specijalizacije, prilikom ostvarivanja odgojne i obrazovne komponente nastavnoga procesa. Odgojna komponenta bazira se na činjenici da učenici uče po modelu, a obrazovna na suvremenom pristupu implementacije kurikuluma u nastavni proces, koji stavlja fokus na učenikove potrebe umjesto nastavnog sadržaja. Kako bi se nastavni sadržaj mogao prilagoditi učeniku, potrebno je da učitelj ima razvijene stručne kompetencije koje se odnose na područje njegove specijalizacije. Stoga će u drugom dijelu biti detaljno raščlanjene metodičke kompetencije unutar planiranja i realizacije nastave solfeggia.
solfeggio, glazbeno obrazovanje, kompetencije učitelja, učitelj solfeggia, nastavne metode, metodika nastave solfeggia
nije evidentirano
engleski
Teacher's competencies for planning and realisation of ear-training lessons
nije evidentirano
ear-training, music education, teacher's competencies, ear-training teacher, teaching methods, methodology of ear-training
nije evidentirano
Podaci o izdanju
79
10.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Muzička akademija
Zagreb