Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

OBILJEŽJA „PEDAGOGIJE POPULARNE GLAZBE“ UZ METODIČKU ANALIZU GLAZBE SASTAVA THE BEATLES (CROSBI ID 444719)

Ocjenski rad | diplomski rad

Brebrić, Tomislav OBILJEŽJA „PEDAGOGIJE POPULARNE GLAZBE“ UZ METODIČKU ANALIZU GLAZBE SASTAVA THE BEATLES / Matoš, Nikolina (mentor); Zagreb, Muzička akademija, . 2020

Podaci o odgovornosti

Brebrić, Tomislav

Matoš, Nikolina

hrvatski

OBILJEŽJA „PEDAGOGIJE POPULARNE GLAZBE“ UZ METODIČKU ANALIZU GLAZBE SASTAVA THE BEATLES

Cilj ovoga diplomskog rada je predstavljanje, istraživanje i analiziranje popularne glazbe te načina njezine primjeneu nastavi. Pritom će se posebna pažnja usmjeriti prema tzv. „pedagogiji popularne glazbe“ (eng. popular music pedagogy) koja popularnu glazbu u odgojno-obrazovnom procesu smatra jednako vrijednom slušanja i proučavanja kao što je to slučaj s klasičnom (ozbiljnom, umjetničkom) glazbom. Upravo zato što je popularna glazba učenicima dobro poznata, sveprisutna, neizbježna i lako dostupna, potrebno je pronaći načine njezina predstavljanja, analiziranja i vrednovanja. S obzirom na činjenicu da je danas popularna glazba, koja se grana u veliki broj žanrova i podžanrova, vrlo široko područje, u radu ću se posvetiti opusu glazbenoga sastava The Beatles. Pjesme navedenoga sastava razmatrat će se iz različitih disciplina pa će se analizirati njihova melodijska, ritamska, harmonijska i formalna struktura s posebnim naglaskom na specifčnost harmonijskoga jezika koji po mnogim parametrima počiva na tzv. klasičnoj harmoniji, a opet od iste i odstupa. Analizirat će se i tekst, sadržaj i značenje pojedinih pjesama. Glazbeni primjeri će se odabrati prema unaprijed definiranim kriterijima koji će potvrditi da je pojedini primjer koristan za učenike (iz primjera se može naučiti nešto novo), a istovremeno zadovoljava i umjetničko-estetske kriterije. Ovim radom želio bih na primjeru sastava The Beatles pružiti smjernice za tumačenje popularne glazbe i sukladno tome, pripremanje i realizaciju nastave glazbe u općeobrazovnim i glazbenim školama u kojima je do sada takva glazba u pravilu bila zanemarivana.

glazbena pedagogija, popularna glazba, pedagogija popularne glazbe, analiza popularne glazbe, The Beatles

nije evidentirano

engleski

The characteristics of Popular Music Pedagogy with the analysis of The Beatles music

nije evidentirano

music pedagogy, popular music, popular music pedagogy, popular music analysis, The Beatles

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

10.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Muzička akademija

Zagreb

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice