Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Socijalna isključenost djece rane i predškolske dobi: konceptualizacija, rizici i model intervencija (CROSBI ID 300010)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bouillet, Dejana ; Domović, Vlatka Socijalna isključenost djece rane i predškolske dobi: konceptualizacija, rizici i model intervencija // Ljetopis socijalnog rada, 28 (2021), 1; 71-96. doi: 10.3935/ljsr.v28i1.388

Podaci o odgovornosti

Bouillet, Dejana ; Domović, Vlatka

hrvatski

Socijalna isključenost djece rane i predškolske dobi: konceptualizacija, rizici i model intervencija

U radu se analizira konstrukt socijalne isključenosti s posebnim naglaskom na djecu. Temelji se na pregledu literature o socijalnoj isključenosti i rizicima socijalne isključenosti. Socijalna isključenost djece u ranoj i predškolskoj dobi definira se kao multidimenzionalni konstrukt koji uključuje ekonomske, socijalne, kulturne, zdravstvene i druge aspekte nepovoljnosti i deprivacije koji pojedinačno ili u kombinaciji mogu imati nepovoljan utjecaj na razvoj djeteta. U skladu s ovom definicijom, analiziraju se rizici koji mogu utjecati na trenutni razvoj, zdravlje i kvalitetu života djece, ali i na njihov život u odrasloj dobi. Analizirani rizici obuhvaćaju karakteristike same djece i njihovih obitelji te karakteristike sustava podrške djetetu i roditeljima. Na temelju analize rizika socijalne isključenosti djece rane i predškolske dobi predložen je model intervencije koji podrazumijeva usku suradnju zdravstvenog sustava, sustava socijalne skrbi i obrazovanja.

socijalna isključenost ; djeca rane i predškolske dobi ; rizici ; model intervencija

nije evidentirano

engleski

Social exclusion of early and preschool children: conceptualization, risks and intervention model

nije evidentirano

exclusion ; children in early and preschool age ; risks ; model of interventions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28 (1)

2021.

71-96

objavljeno

1846-5412

1848-7971

10.3935/ljsr.v28i1.388

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost