Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odgojno-obrazovni potencijal brojalice „Baby Shark“ (CROSBI ID 709281)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Spetič, Marin ; Malada, Dodi ; Vidović Schreiber, Tea-Tereza Odgojno-obrazovni potencijal brojalice „Baby Shark“ // 29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske "Pedagoške kompetencije u kineziologiji" – zbornik radova / Babić, Vesna ; Bobić Trošt, Tatjana (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 544-551

Podaci o odgovornosti

Spetič, Marin ; Malada, Dodi ; Vidović Schreiber, Tea-Tereza

hrvatski

Odgojno-obrazovni potencijal brojalice „Baby Shark“

Cilj je ovog istraživanja utvrditi razinu prepoznavanja, razumijevanja i korištenja iznimno popularne brojalice „Baby Shark“. U istraživanju je sudjelovalo 59 ispitanika, studentica s Odsjeka za rani i predškolski odgoj te Učiteljskog studija u Splitu. Starosna dob ispitanika bila je od 19 do 29 godinu starosti. Anketni upitnik koji je korišten u ovom istraživanju sastoji se od niza pripremljenih pitanja. Varijable su operacionalizirane na tri razine, a mjere razinu upoznatosti s brojalicom, slaganje s društveno-popularnim stavovima te identifikaciju razloga globalne popularnosti brojalice, posebno u kontekstu pandemije COVID-19, od strane sudionika istraživanja. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da je većina ispitanika bila upoznata s brojalicom „Baby Shark“, a koja u vrijeme pandemije virusom COVID- 19 postaje globalni fenomen. Isto tako smatraju da je jednako popularna u svim dobnim skupinama te da roditelji ovu brojalicu često puštaju svojoj djeci. Također, sudionici procjenjuju kako brojalica najviše doprinosi razvoju nekih motoričkih sposobnosti, plesnih vještina i tehnika te osjećaja za ritam, no brojalica „Baby Shark“, koja je najčešće na engleskom jeziku doprinosi i ranom učenju tog stranog jezika.

brojalica ; COVID-19 ; dijete ; pokret ; ritam

nije evidentirano

engleski

Educational potential of the nursery rhyme "Baby Shark"

nije evidentirano

nursery rhyme ; COVID-19 ; child ; movement ; rhythm

nije evidentirano

Podaci o prilogu

544-551.

2021.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-317-063-3

Podaci o matičnoj publikaciji

29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske "Pedagoške kompetencije u kineziologiji" – zbornik radova

Babić, Vesna ; Bobić Trošt, Tatjana

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

Podaci o skupu

29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

predavanje

23.06.2021-26.06.2021

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Etnologija i antropologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Književnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice