Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promicanje vrijednosti Nacionalnog kurikuluma u kontekstu razvoja socijalne kompetencije - primjena UPS modela (CROSBI ID 709249)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Mikac, Martina ; Karlović, Matea ; Piri, Blaženka ; Cvitković Lisjak, Ivana Promicanje vrijednosti Nacionalnog kurikuluma u kontekstu razvoja socijalne kompetencije - primjena UPS modela // Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi" - Knjiga sažetaka / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka (ur.). Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari, 2017. str. 187-188

Podaci o odgovornosti

Mikac, Martina ; Karlović, Matea ; Piri, Blaženka ; Cvitković Lisjak, Ivana

hrvatski

Promicanje vrijednosti Nacionalnog kurikuluma u kontekstu razvoja socijalne kompetencije - primjena UPS modela

Odgovornost svakog društva u kojem dijete živi je omogućiti uvjete za ostvarivanje njegove dobrobiti i razvoj svih kompetencija, a tako i socijalne kompetencije. Stoga je misija našeg vrtića kreiranje, stvaranje i održavanje ukupnog konteksta (prostora, aktivnosti i odnosa) u kojem svi sudionici (djeca, roditelji, odgojitelji i ostali) kvalitetno zadovoljavaju svoje potrebe, uče i uživaju svoja prava i poštuju tuđa. Kontinuiranim radom s djecom na razumijevanju ljudskih potreba, dječjih prava te nenasilnom rješavanju sukoba osobito potičemo usvajanje vrijednosti koje ističe i Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje. Svakodnevne vrtićke situacije idealan su poligon za razvoj socijalnih vještina te ih osobito koristimo za učenje o potrebama i odgovornim načinima njihovog zadovoljavanja. Uz podršku odgojitelja, primjenom modela upravljanja problemnim situacijama (UPS model ; Modrić, 2016), dijete potičemo na refleksivno promišljanje o svojim i tuđim ponašanjima te mogućim izborima djelotvornijih ponašanja. Osim u spontanim situacijama, s djecom kontinuirano provodimo i planirane aktivnosti u kojima ona uče prepoznati osnovne psihološke potrebe i osvještavaju načine njihovog zadovoljavanja (izrada Albuma potreba i korištenje Figure čovjeka).

kontekst ; odgovornost ; potrebe ; upravljanje problemnim situacijama

nije evidentirano

engleski

Promoting the National curriculum values in the context of developing social competence - application of the UPS model

nije evidentirano

context ; responsibility ; needs ; problem situation management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

187-188.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi" - Knjiga sažetaka

Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka

Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari

978-953-57449-2-4

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja-mogućnosti i izazovi"

predavanje

20.04.2017-21.04.2017

Sisak, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija