Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

VREDNOVANJE METODSKIH POSTUPAKA USVAJANJA ELEMENTA ZAUSTAVLJANJE IGRAČA U RUKOMETU (CROSBI ID 709227)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Burger, Ante ; Bjelanović, Luka ; Pelivan, Katarina VREDNOVANJE METODSKIH POSTUPAKA USVAJANJA ELEMENTA ZAUSTAVLJANJE IGRAČA U RUKOMETU // EFFECTS OF PHYSICAL ACTIVITY APPLICATION TO ANTHROPOLOGICAL STATUS WITH CHILDREN, YOUTH AND ADULTS / Nedeljković, Aleksandar (ur.). Beograd: Univeritet u Beogradu, Fakultet sporta i fizičkog vaspitanja, 2013. str. 349-354

Podaci o odgovornosti

Burger, Ante ; Bjelanović, Luka ; Pelivan, Katarina

hrvatski

VREDNOVANJE METODSKIH POSTUPAKA USVAJANJA ELEMENTA ZAUSTAVLJANJE IGRAČA U RUKOMETU

Kao i svaka sportska igra s loptom, rukomet ima velike taktičke kriterije i zahtjeve. Oni se prije svega očituju u suradnji i konfrontaciji igrača istih i suparničkih timova. Isprepletenost i povezanost tehničkog i taktičkog segmenta rukometne igre je očita. Njihova je rezultanta situacijska učinkovitost igrača i ekipe. Iz svega navedenog moguće je zaključiti kako je razvoj tehničko-taktičkih znanja i vještina jedan od osnovnih zadataka rukometnog eksperta. Svaki kvalitetan proces učenja, pa tako i onaj sportski mora biti izveden „metodično“. Drugim riječima, tijekom njegovog provođenja treba poštovati osnovne metodičke principe ali i faze motoričkog učenja. Metodički principi odnose se na jasnoću, zornost, sustavnost i, prije svega, postupnost usvajanja motoričkog gibanja. Faze motoričkog učenja su: usvajanje, početno usavršavanje, napredno usavršavanje, stabilizacija te automatizacija (Tinning 2010). Osnovni alat rukometnog didaktičara jest vježba ili kineziološki operator. Vježbe se mogu razlikovati obzirom na svoj cilj ili fazu motoričkog učenja. Tako npr., cilj neke vježbe može biti učenje ili uvježbavanje a ono se pak može odnositi na tehnički, taktički, psihološki ili kondicijski aspekt rukometne igre. Osim toga, vježbe se mogu razlikovati i prema svojoj složenosti. Složenost neke vježbe uvjetovana je brojem igrača, prostoru na kojem se vježba izvodi ali i motoričkim zadacima koji od igrača iziskuju veću ili manju razinu tehničko-taktičkih znanja u cjelini. Kako bi rukometni trening i proces učenja igre bio učinkovitiji potrebno je utvrditi put učenja i usavršavanja pojedinih tehničko-taktičkih elemenata igre (metodski put). Drugim riječima, potrebno je vrednovati i postaviti elemente u metodski slijed tako da se uvijek sljedeći element „naslanja“ na onaj prethodni. Ovakav niz moguće je utvrditi ekspertnom procjenom tijekom koje ekspertni trener, shodno svojim znanjima i praktičnim iskustvima rangira predložene vježbe. Na takvoj će se procijeni temeljiti i ovo istraživanje čiji je cilj rangirati važnost metodskih vježbi za element zaustavljanja igrač u rukometu

Rukomet, obrana , zaustavljanje

nije evidentirano

engleski

VALUATION OF METHODOLOGICAL PROCEDURES FOR ADOPTING ELEMENTS OF STOPPING PLAYERS IN HANDBALL

nije evidentirano

Handball, defense, stopping

nije evidentirano

Podaci o prilogu

349-354.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

EFFECTS OF PHYSICAL ACTIVITY APPLICATION TO ANTHROPOLOGICAL STATUS WITH CHILDREN, YOUTH AND ADULTS

Nedeljković, Aleksandar

Beograd: Univeritet u Beogradu, Fakultet sporta i fizičkog vaspitanja

Podaci o skupu

FEKTI PRIMENE FIZIČKE AKTIVNOSTI NA ANTROPOLOŠKI STATUS DECE, OMLADINE I ODRASLIH

predavanje

11.12.2013-12.12.2013

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

Kineziologija