Djeca s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoj školi (CROSBI ID 28018)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Arapović, Diana
hrvatski
Djeca s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoj školi
Istraživanja u okviru projekta &#8220 ; Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini&#8221 ; , pokazala su da je učenje hrvatskog, kao materinskog jezika, djeci teško i nezanimljivo. Kako se u takvim okolnostima snalaze djeca kojoj usvajanje materinskog jezika predstavlja najveću teškoću?Kada govorimo o djeci s jezičnim teškoćama u osnovnoj školi, mislimo, prije svega na djecu s posebnim jezičnim teškoćama (PJT), čije verbalne sposobnosti ne odgovaraju njihovoj kronološkoj dobi i neverbalnim sposobnostima zbog nepoznatih uzroka. Polaskom u školu ta se djeca susreću s povećanim jezičnim zahtjevima, pa ne mogu ispuniti zahtjeve koji se pred njih postavljaju, što se prije svega odnosi na učenje čitanja i pisanja. Djeca s posebnim jezičnim teškoćama nerado se usmeno izražavaju, izbjegavaju spontani govor, pa često uče tekstove napamet i teže dijaloškom tipu diskursa. Premala pozornost koja se pridaje pragmatičkoj komunikaciji u okviru učenja materinskog jezika, ne pomaže djeci s jezičnim teškoćama da prevladaju svoj temeljni problem.
hrvatski jezik, djeca s posebnim jezičnim teškoćama
nije evidentirano
engleski
Children with Speech-Language Impairments
nije evidentirano
Croatian language, children with specific language impairment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
87-93-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.
Pavličević-Franić Dunja ; Kovačević, Melita
Zagreb: Naklada Slap ; Sveučilište u Zagrebu
2003.
953-191-210-6