Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 115284

Djeca s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoj školi


Arapović, Diana
Djeca s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoj školi // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II. / Pavličević-Franić Dunja ; Kovačević, Melita (ur.).
Zagreb: Naklada Slap i Sveučilište u Zagrebu, 2003. str. 87-93


Naslov
Djeca s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoj školi
(Children with Speech-Language Impairments)

Autori
Arapović, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.

Urednik/ci
Pavličević-Franić Dunja ; Kovačević, Melita

Izdavač
Naklada Slap i Sveučilište u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2003

Raspon stranica
87-93

ISBN
953-191-210-6

Ključne riječi
hrvatski jezik, djeca s posebnim jezičnim teškoćama
(Croatian language, children with specific language impairment)

Sažetak
Istraživanja u okviru projekta &#8220 ; Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini&#8221 ; , pokazala su da je učenje hrvatskog, kao materinskog jezika, djeci teško i nezanimljivo. Kako se u takvim okolnostima snalaze djeca kojoj usvajanje materinskog jezika predstavlja najveću teškoću?Kada govorimo o djeci s jezičnim teškoćama u osnovnoj školi, mislimo, prije svega na djecu s posebnim jezičnim teškoćama (PJT), čije verbalne sposobnosti ne odgovaraju njihovoj kronološkoj dobi i neverbalnim sposobnostima zbog nepoznatih uzroka. Polaskom u školu ta se djeca susreću s povećanim jezičnim zahtjevima, pa ne mogu ispuniti zahtjeve koji se pred njih postavljaju, što se prije svega odnosi na učenje čitanja i pisanja. Djeca s posebnim jezičnim teškoćama nerado se usmeno izražavaju, izbjegavaju spontani govor, pa često uče tekstove napamet i teže dijaloškom tipu diskursa. Premala pozornost koja se pridaje pragmatičkoj komunikaciji u okviru učenja materinskog jezika, ne pomaže djeci s jezičnim teškoćama da prevladaju svoj temeljni problem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0013002

Ustanove
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Arapović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Arapović, Diana
Djeca s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoj školi // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II. / Pavličević-Franić Dunja ; Kovačević, Melita (ur.).
Zagreb: Naklada Slap i Sveučilište u Zagrebu, 2003. str. 87-93
Arapović, D. (2003) Djeca s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoj školi. U: Pavličević-Franić Dunja & Kovačević, M. (ur.) Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.. Zagreb, Naklada Slap i Sveučilište u Zagrebu, str. 87-93.
@inbook{inbook, author = {Arapovi\'{c}, D.}, editor = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c} Dunja and Kova\v{c}evi\'{c}, M.}, year = {2003}, pages = {87-93}, keywords = {Croatian language, children with specific language impairment}, isbn = {953-191-210-6}, title = {Children with Speech-Language Impairments}, keyword = {Croatian language, children with specific language impairment}, publisher = {Naklada Slap i Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }