Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Djeca s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoj školi (CROSBI ID 28018)

Prilog u knjizi | ostalo

Arapović, Diana Djeca s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoj školi // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II. / Pavličević-Franić Dunja ; Kovačević, Melita (ur.). Zagreb: Naklada Slap ; Sveučilište u Zagrebu, 2003. str. 87-93-x

Podaci o odgovornosti

Arapović, Diana

hrvatski

Djeca s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoj školi

Istraživanja u okviru projekta &#8220 ; Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini&#8221 ; , pokazala su da je učenje hrvatskog, kao materinskog jezika, djeci teško i nezanimljivo. Kako se u takvim okolnostima snalaze djeca kojoj usvajanje materinskog jezika predstavlja najveću teškoću?Kada govorimo o djeci s jezičnim teškoćama u osnovnoj školi, mislimo, prije svega na djecu s posebnim jezičnim teškoćama (PJT), čije verbalne sposobnosti ne odgovaraju njihovoj kronološkoj dobi i neverbalnim sposobnostima zbog nepoznatih uzroka. Polaskom u školu ta se djeca susreću s povećanim jezičnim zahtjevima, pa ne mogu ispuniti zahtjeve koji se pred njih postavljaju, što se prije svega odnosi na učenje čitanja i pisanja. Djeca s posebnim jezičnim teškoćama nerado se usmeno izražavaju, izbjegavaju spontani govor, pa često uče tekstove napamet i teže dijaloškom tipu diskursa. Premala pozornost koja se pridaje pragmatičkoj komunikaciji u okviru učenja materinskog jezika, ne pomaže djeci s jezičnim teškoćama da prevladaju svoj temeljni problem.

hrvatski jezik, djeca s posebnim jezičnim teškoćama

nije evidentirano

engleski

Children with Speech-Language Impairments

nije evidentirano

Croatian language, children with specific language impairment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-93-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.

Pavličević-Franić Dunja ; Kovačević, Melita

Zagreb: Naklada Slap ; Sveučilište u Zagrebu

2003.

953-191-210-6

Povezanost rada

Filologija