Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 115268

Učiteljska uloga i znanje - ključ uspješnoga rada


Kuvač, Jelena; Vancaš, Mirjana
Učiteljska uloga i znanje - ključ uspješnoga rada // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II. / Pavličević-Franić Dunja ; Kovačević, Melita (ur.).
Zagreb: Naklada Slap i Sveučilište u Zagrebu, 2003. str. 64-73


Naslov
Učiteljska uloga i znanje - ključ uspješnoga rada
(Teacher`s Role and Competence - Keys to Successful Teaching)

Autori
Kuvač, Jelena ; Vancaš, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.

Urednik/ci
Pavličević-Franić Dunja ; Kovačević, Melita

Izdavač
Naklada Slap i Sveučilište u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2003

Raspon stranica
64-73

ISBN
953-191-210-6

Ključne riječi
učitelj, djeca s jezičnim poteškoćama
(teacher, children with language disorders)

Sažetak
Brojna su nastojanja za poboljšanjem školskog sustava uglavnom usmjerena na promjene u organizaciji, aktivnostima i sadržajima. Mnogo je manji dio usmjeren na poboljšanje rada i kvalitete znanja osoba, nositelja sustava &#8211 ; učitelja, nastavnika, stručnih suradnika. Spoznaje vezane uz pojavu različitih fenomena koji se javljaju u procesu odgoja i obrazovanja zahtijevaju neprestano dodatno usavršavanje i školovanje, koje se u nas, nažalost, rijetko provode. Naime, tek se u novije vrijeme u Hrvatskoj provode istraživanja o posebnostima u jeziku, govoru, čitanju, pisanju i osobitostima poremećaja vezanih uz ove procese u školskoj dobi.Primjena njihovih rezultata podrazumijeva temeljna znanja i kompetenciju u području komunikacije, jezika i govora te poznavanje poremećaja. Ujedno je to podloga za pravilan pristup djeci sa specifičnim teškoćama u učenju, kojih je prema nekih podacima od 2 do 10%. Ovim je smjernicama određena svrha ovoga rada: ispitivanje znanja studenata 3. i 4. godine Učiteljske akademije o problematici specifičnih teškoća učenja, o njihovim oblicima, simptomima te strukama koje se teškoćama bave. Rezultati ispitivanja dokazuju nužnost širenja i dodatnoga obrazovanja budućih učitelja u području različitih oblika teškoća u jeziku, govoru, čitanju i pisanju. Znanja o ovoj problematici određuju kvalitetu poduke, te uvjetuju promjene u znanju pojedinca s poremećajem (ali i ostalih pojedinaca), čime je ostvarena svrha podučavanja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija, Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0013002

Ustanove
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Kuvač, Jelena; Vancaš, Mirjana
Učiteljska uloga i znanje - ključ uspješnoga rada // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II. / Pavličević-Franić Dunja ; Kovačević, Melita (ur.).
Zagreb: Naklada Slap i Sveučilište u Zagrebu, 2003. str. 64-73
Kuvač, J. & Vancaš, M. (2003) Učiteljska uloga i znanje - ključ uspješnoga rada. U: Pavličević-Franić Dunja & Kovačević, M. (ur.) Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.. Zagreb, Naklada Slap i Sveučilište u Zagrebu, str. 64-73.
@inbook{inbook, editor = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c} Dunja and Kova\v{c}evi\'{c}, M.}, year = {2003}, pages = {64-73}, keywords = {teacher, children with language disorders}, isbn = {953-191-210-6}, title = {Teacher`s Role and Competence - Keys to Successful Teaching}, keyword = {teacher, children with language disorders}, publisher = {Naklada Slap i Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }