Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učiteljska uloga i znanje - ključ uspješnoga rada (CROSBI ID 28017)

Prilog u knjizi | ostalo

Kuvač, Jelena ; Vancaš, Mirjana Učiteljska uloga i znanje - ključ uspješnoga rada // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II. / Pavličević-Franić Dunja ; Kovačević, Melita (ur.). Zagreb: Naklada Slap ; Sveučilište u Zagrebu, 2003. str. 64-73-x

Podaci o odgovornosti

Kuvač, Jelena ; Vancaš, Mirjana

hrvatski

Učiteljska uloga i znanje - ključ uspješnoga rada

Brojna su nastojanja za poboljšanjem školskog sustava uglavnom usmjerena na promjene u organizaciji, aktivnostima i sadržajima. Mnogo je manji dio usmjeren na poboljšanje rada i kvalitete znanja osoba, nositelja sustava &#8211 ; učitelja, nastavnika, stručnih suradnika. Spoznaje vezane uz pojavu različitih fenomena koji se javljaju u procesu odgoja i obrazovanja zahtijevaju neprestano dodatno usavršavanje i školovanje, koje se u nas, nažalost, rijetko provode. Naime, tek se u novije vrijeme u Hrvatskoj provode istraživanja o posebnostima u jeziku, govoru, čitanju, pisanju i osobitostima poremećaja vezanih uz ove procese u školskoj dobi.Primjena njihovih rezultata podrazumijeva temeljna znanja i kompetenciju u području komunikacije, jezika i govora te poznavanje poremećaja. Ujedno je to podloga za pravilan pristup djeci sa specifičnim teškoćama u učenju, kojih je prema nekih podacima od 2 do 10%. Ovim je smjernicama određena svrha ovoga rada: ispitivanje znanja studenata 3. i 4. godine Učiteljske akademije o problematici specifičnih teškoća učenja, o njihovim oblicima, simptomima te strukama koje se teškoćama bave. Rezultati ispitivanja dokazuju nužnost širenja i dodatnoga obrazovanja budućih učitelja u području različitih oblika teškoća u jeziku, govoru, čitanju i pisanju. Znanja o ovoj problematici određuju kvalitetu poduke, te uvjetuju promjene u znanju pojedinca s poremećajem (ali i ostalih pojedinaca), čime je ostvarena svrha podučavanja

učitelj, djeca s jezičnim poteškoćama

nije evidentirano

engleski

Teacher`s Role and Competence - Keys to Successful Teaching

nije evidentirano

teacher, children with language disorders

nije evidentirano

Podaci o prilogu

64-73-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II.

Pavličević-Franić Dunja ; Kovačević, Melita

Zagreb: Naklada Slap ; Sveučilište u Zagrebu

2003.

953-191-210-6

Povezanost rada

Filologija, Demografija