Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1152627

Dinamička geografska alokacija web kupaca


Vidačić, Stjepan; Pihir, Igor; Kutnjak, Ana
Dinamička geografska alokacija web kupaca // Book of Papers, 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021) / Gregurec, Iva ; Vlastelica, Tamara ; Zdrilić, Ivica ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: CRODMA, Croatian Direct Marketing Association, 2021. str. 51-61 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1152627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dinamička geografska alokacija web kupaca
(Dynamic Geographical Allocation of Web Customers)

Autori
Vidačić, Stjepan ; Pihir, Igor ; Kutnjak, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Book of Papers, 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021) / Gregurec, Iva ; Vlastelica, Tamara ; Zdrilić, Ivica ; Cvetko, Ladislav - Varaždin : CRODMA, Croatian Direct Marketing Association, 2021, 51-61

Skup
6th International Scientific and Professional Conference CRODMA 2021

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska (online), 22.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
informacijski sustav ; web prodaja ; maloprodaja ; dostava robe ; geografska distribucija kupaca ; digitalna karta
(information system ; web sale ; retail sale ; delivery of goods ; geographical distribution of customers ; digital map)

Sažetak
Suvremeni maloprodajni sustavi koji se realiziraju putem web-a imaju nekoliko novih značajki koje nisu obilježje klasične maloprodaje na licu mjesta, kao što su: informiranje kupca o značajkama robe u ponudi putem web-a, sigurna dostava robe na lokaciju kupca uz naplatu, dodatni popust kod kupovine putem web-a i sl. Fokus ovog rada je na analizi prodaje putem web-a u poduzećima koja imaju standardnu veleprodaju i maloprodaju, a web prodaja kao dodatni način prodaje ima dvije funkcije: reklama prodajnog asortimana putem weba i maloprodaja uz uključenu funkciju dostave robe na lokaciju kupca. U radu je analizirana prostorna - geografska distribucija web kupaca u dva poduzeća, koja za dostavu robe koriste usluge vanjskih prijevoznika prema dva različita modela. Značajka prvog modela je da je cijena dostave fiksna za sve kupce bez obzira na geografsku lokaciju, masu i količinu robe, dok je značajka drugog modela varijabilna cijena dostave u funkciji mase paketa robe koji se dostavlja, bez obzira na geografsku lokaciju. Ovaj rad prikazuje razvijeni dinamički model, integriran u informacijski sustav poduzeća prodavatelja, koji omogućuje geografsku alokaciju i prikaz distribucije web kupaca u realnom vremenu na digitalnoj karti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Stjepan Vidačić (autor)

Avatar Url Ana Kutnjak (autor)

Avatar Url Igor Pihir (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vidačić, Stjepan; Pihir, Igor; Kutnjak, Ana
Dinamička geografska alokacija web kupaca // Book of Papers, 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021) / Gregurec, Iva ; Vlastelica, Tamara ; Zdrilić, Ivica ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: CRODMA, Croatian Direct Marketing Association, 2021. str. 51-61 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidačić, S., Pihir, I. & Kutnjak, A. (2021) Dinamička geografska alokacija web kupaca. U: Gregurec, I., Vlastelica, T., Zdrilić, I. & Cvetko, L. (ur.)Book of Papers, 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021).
@article{article, author = {Vida\v{c}i\'{c}, Stjepan and Pihir, Igor and Kutnjak, Ana}, year = {2021}, pages = {51-61}, keywords = {informacijski sustav, web prodaja, maloprodaja, dostava robe, geografska distribucija kupaca, digitalna karta}, title = {Dinami\v{c}ka geografska alokacija web kupaca}, keyword = {informacijski sustav, web prodaja, maloprodaja, dostava robe, geografska distribucija kupaca, digitalna karta}, publisher = {CRODMA, Croatian Direct Marketing Association}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska (online)} }
@article{article, author = {Vida\v{c}i\'{c}, Stjepan and Pihir, Igor and Kutnjak, Ana}, year = {2021}, pages = {51-61}, keywords = {information system, web sale, retail sale, delivery of goods, geographical distribution of customers, digital map}, title = {Dynamic Geographical Allocation of Web Customers}, keyword = {information system, web sale, retail sale, delivery of goods, geographical distribution of customers, digital map}, publisher = {CRODMA, Croatian Direct Marketing Association}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska (online)} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font