Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ISTRAŽIVANJE PRAKSE HRVATSKIH PODUZEĆA U RAZVOJU I UPRAVLJANJU MARKOM POSLOVNE USLUGE (CROSBI ID 299805)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Sinčić Ćorić, Dubravka ; Babić, Lucija ISTRAŽIVANJE PRAKSE HRVATSKIH PODUZEĆA U RAZVOJU I UPRAVLJANJU MARKOM POSLOVNE USLUGE // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 4; 571-596. doi: 10.32910/ep.72.4.4

Podaci o odgovornosti

Sinčić Ćorić, Dubravka ; Babić, Lucija

hrvatski

ISTRAŽIVANJE PRAKSE HRVATSKIH PODUZEĆA U RAZVOJU I UPRAVLJANJU MARKOM POSLOVNE USLUGE

Rad izučava temu razvoja i upravljanja markama poslovnih usluga. Nakon pregleda teorijskog dijela, u radu se predstavljaju rezultati primarnog istraživanja. Cilj je istraživanja utvrditi na koji način hrvatska poduzeća razvijaju svoju marku usluga, kako njome upravljaju, kako prenose informacije o njoj i na koji je način vrednuju. Provedeno je jednokratno krossekcijsko istraživanje na prigodnom uzorku poduzeća koja pružaju različite poslovne usluge. Rezultati pokazuju kako se analizirana poduzeća prema marki svoje usluge odnose kao prema vrijednoj nematerijalnoj imovini, primjenjuju holistički pristup izgradnje marke te najčešće primjenjuju strategiju korporativne marke. Neodvojivost usluge od zaposlenika rezultira time da su hrvatska poduzeća više usmjerena na interno nego na eksterno komuniciranje. S obzirom na to da je istraživanje razvoja i upravljanja markama usluga na poslovnim tržištima manje istraženo u odnosu na tržište krajnje potrošnje, rad pridonosi novim spoznajama u ovom području. Osim toga, zaključci temeljeni na istraživanju predstavljaju vrijednu spoznaju za poduzeća koja žele aktivno upravljati svojom markom poslovne usluge.

marka poslovne usluge, poslovna tržišta, identitet marke usluge, vrijednost marke usluge, korporativna marka

nije evidentirano

engleski

ISTRAŽIVANJE PRAKSE HRVATSKIH PODUZEĆA U RAZVOJU I UPRAVLJANJU MARKOM POSLOVNE USLUGE

nije evidentirano

marka poslovne usluge, poslovna tržišta, identitet marke usluge, vrijednost marke usluge, korporativna marka

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72 (4)

2021.

571-596

objavljeno

0424-7558

10.32910/ep.72.4.4

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice
Indeksiranost