Utjecaj demografskih obilježja potrošača na prihvaćenost marketinga općeg dobra (CROSBI ID 299804)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sinčić Ćorić, Dubravka ; Tomić, Jelena
hrvatski
Utjecaj demografskih obilježja potrošača na prihvaćenost marketinga općeg dobra
Rad pridonosi korpusu znanja iz područja marketinga općeg dobra, analizirajući utječu li demografska obilježja potrošača (dob, spol, razina primanja te stupanj obrazovanja) potrošača na prihvaćenost kampanja marketinga općeg dobra. Dosadašnja istraživanja su potvrdila da se percepcije i stavovi potrošača o prihvatljivosti, a time i uspješnost kampanja marketinga općeg dobra, razlikuju ovisno o njihovim demografskim obilježjima. U radu se istražuju percepcije ispitanika o primjerenosti primjene marketinga općeg dobra za rješavanje društvenih problema, percipirani utjecaj programa marketinga općeg dobra na odluku o kupnji te utjecaj demografskih obilježja na percepcije ispitanika. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku 395 ispitanika različitih demografskih obilježja s područja Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja pokazuju kako obilježja spola i dobi imaju značajan utjecaj na percepcije potrošača i prihvaćenost programa marketinga općeg dobra, dok se percepcije potrošača s obzirom na obilježja primanja i obrazovanja statistički značajno ne razlikuju.
marketing općeg dobra ; demografska obilježja potrošača ; dob ; spol ; primanja ; obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Utjecaj demografskih obilježja potrošača na prihvaćenost marketinga općeg dobra
nije evidentirano
marketing općeg dobra ; demografska obilježja potrošača ; dob ; spol ; primanja ; obrazovanje
nije evidentirano
Podaci o izdanju
19 (1)
2021.
41-59
objavljeno
1333-8900
1845-495X
10.22598/zefzg.2021.1.41