Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj novih medija na turističke navike hrvatskih i stranih studenata (CROSBI ID 709043)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kraus, Dubravko ; Odak Krasić, Stana ; Volarević, Marija Utjecaj novih medija na turističke navike hrvatskih i stranih studenata // Proceedings of the 5th International Scientific and Professional Conference “The Challenges of Today” / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.). Šibenik: Veleučilište Šibenik, 2021. str. 215-224

Podaci o odgovornosti

Kraus, Dubravko ; Odak Krasić, Stana ; Volarević, Marija

hrvatski

Utjecaj novih medija na turističke navike hrvatskih i stranih studenata

U informacijsko-komunikacijskom okruženju u kojem živimo novi mediji sve više utječu na način na koji se informiramo, ali i donosimo odluke i stvaramo navike ponašanja. Digitalizacija medijskih navika prisutna je u svim aspektima svakodnevnog života. Promjenama koje se dešavaju putem digitalne komunikacije u multimedijskom okruženju najbrže se prilagođava studentska populacija. Ovaj rad ispituje prisutnost i utjecaj digitalnih medijskih trendova među hrvatskim i stranim studentima kako bi se utvrdile sličnosti i razlike u informiranju o turističkoj destinaciji i njihovim sadržajima. Provedenim istraživanjem ostvaruje se uvid u donošenje potrošačkih odluka vezanih za odabir turističke destinacije i korištenje sadržaja destinacije. Metodom anketnog ispitivanja, ispitana je studentska populacija u vezi načina prikupljanja informacija i analiza sadržaja koji ih potencijalno zanima za odabir turističke destinacije. Za potrebe rada analizirani su medijski kanali, aplikacije, društvene mreže i platforme koje studenti koriste te koliko novi mediji utječu na odluku o putovanjima i planiranju samog putovanja. Istraživanje donosi zaključak o sličnostima i razlikama hrvatskih i stranih studenata vezano za informiranje putem novih medija te njihovom utjecaju na turističke odluke i ponašanja.

digitalna komunikacija ; novi mediji ; studenti ; turizam

nije evidentirano

engleski

The influence of new media on the tourist habits of Croatian and foreign students

nije evidentirano

digital communication ; new media ; students ; tourism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

215-224.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan

Šibenik: Veleučilište Šibenik

978-953-7566-46-3

Podaci o skupu

5. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 5th International Conference "Challenges of Today" (COT 2021)

predavanje

07.10.2021-09.10.2021

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti