KANALI DISTRIBUCIJE BANKARSKIH USLUGA (CROSBI ID 444612)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Zgurić Dobrenić, Vlatka
Guzovski, Marina
hrvatski
KANALI DISTRIBUCIJE BANKARSKIH USLUGA
Marketing je karika koja povezuje želje i potrebe potrošača s proizvođačem proizvoda i usluga. Zadatak marketinga je istražiti što potrošači trebaju ili žele, te im to dostaviti kada, kako, gdje, po cijeni i na način na koji oni to žele. Cilj marketinga je biti bolji od konkurencije u stvaranju zadovoljnog i lojalnog potrošača, te nadmašiti njegova očekivanja. Financijske usluge zbog svojih specifičnih obilježja (neopipljivost, nedjeljivost, neuskladištivost, heterogenost i odsutnost vlasništva) zahtijevaju specifične načine distribucije. Odluke o načinu distribucije predstavljaju vrlo važne odluke. Iz perspektive pružatelja usluge, distribucijski kanali sve više određuju konkurentnost i profitabilnost banaka, te se smatraju jednim od najvažnijih elemenata u marketingu. Iz perspektive korisnike usluga, kanali distribucije su most koji ih povezuje s bankom, te oni na taj način formiraju svoje stavove, pozitivna ili negativna iskustva, koja prenose dalje na postojeće i potencijalne korisnike tih usluga, te je jako bitno da njihov stav bude pozitivan.
marketing, financijske usluge, kanali distribucije
nije evidentirano
engleski
DISTRIBUTION CHANNELS OF BANKING SERVICES
nije evidentirano
marketing, financial services, channels of distribution
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68
12.10.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb