Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

KANALI DISTRIBUCIJE BANKARSKIH USLUGA (CROSBI ID 444612)

Ocjenski rad | diplomski rad

Zgurić Dobrenić, Vlatka KANALI DISTRIBUCIJE BANKARSKIH USLUGA / Guzovski, Marina (mentor); Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2021

Podaci o odgovornosti

Zgurić Dobrenić, Vlatka

Guzovski, Marina

hrvatski

KANALI DISTRIBUCIJE BANKARSKIH USLUGA

Marketing je karika koja povezuje želje i potrebe potrošača s proizvođačem proizvoda i usluga. Zadatak marketinga je istražiti što potrošači trebaju ili žele, te im to dostaviti kada, kako, gdje, po cijeni i na način na koji oni to žele. Cilj marketinga je biti bolji od konkurencije u stvaranju zadovoljnog i lojalnog potrošača, te nadmašiti njegova očekivanja. Financijske usluge zbog svojih specifičnih obilježja (neopipljivost, nedjeljivost, neuskladištivost, heterogenost i odsutnost vlasništva) zahtijevaju specifične načine distribucije. Odluke o načinu distribucije predstavljaju vrlo važne odluke. Iz perspektive pružatelja usluge, distribucijski kanali sve više određuju konkurentnost i profitabilnost banaka, te se smatraju jednim od najvažnijih elemenata u marketingu. Iz perspektive korisnike usluga, kanali distribucije su most koji ih povezuje s bankom, te oni na taj način formiraju svoje stavove, pozitivna ili negativna iskustva, koja prenose dalje na postojeće i potencijalne korisnike tih usluga, te je jako bitno da njihov stav bude pozitivan.

marketing, financijske usluge, kanali distribucije

nije evidentirano

engleski

DISTRIBUTION CHANNELS OF BANKING SERVICES

nije evidentirano

marketing, financial services, channels of distribution

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68

12.10.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Libertas međunarodno sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija