DIGITALNI RUBIKON I PARADIGMA VELIKIH PODATAKA (CROSBI ID 709028)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
KRAJNOVIĆ, ALEKSANDRA ; ŽILIĆ, LARA ; PANJKOTA, ANTE
hrvatski
DIGITALNI RUBIKON I PARADIGMA VELIKIH PODATAKA
U radu se istražuje paradigma velikih podataka (Big Data) u kontekstu 'Digitalnog Rubikona', odnosno aktualne duboke društvene transformacije uzrokovane digitalizacijom i globalizacijom, a potaknute pandemijom virusa COVID-19 i globalnom krizom. Radom se želi dokazati da suvremena tehnologija dovodi do organizacijskih transformacija, na primjeru tehnologije velikih podataka. Specifično, pokazat će se da Big Data tehnologija dovodi do transformacijskih, a ne inkrementalnih promjena u organizaciji. Rad isto tako propituje ulogu čovjeka u visokotehnološkom društvu i odnos čovjek – stroj (lifeware i humanware naspram hardware-a i software-a) u kontekstu Wienerove teze 'čovjeka u petlji'. Rad donosi i praktične implikacije u smislu nužnosti sustavnih promjena u konceptu marketinškog upravljanja, ali i ukazuje da prijelazna faza tzv. tradigitalnog marketinga, pri čemu se nova tehnologija primjenjuje u sklopu tradicionalnih poslovnih modela, ne može dovesti do uspjeha. Dakle, nužne su korjenite, strukturne promjene, a riječ je o novoj paradigmi koja dovodi do marketinga sa snažnim socijalnim angažmanom i socijalnim interakcijama. Autori stoga propituju i mogućnost zaokreta prema socijalnom marketingu, transformacijskom marketingu i svrsi brenda. Zaključuje se da nova tehnologija u konačnici nije tek puki (novi) menadžerski alat, već da je riječ o socijalnom procesu, kao i promjeni upravljačkog stava te prihvaćanju transformacijskih promjena u uvjetima tzv. 'novog normalnog'.
Digitalni Rubikon, paradigma velikih podataka, tradigitalni marketing, čovjek u petlji, transformacijske promjene
nije evidentirano
engleski
DIGITAL RUBICON AND THE BIG DATA PARADIGM
nije evidentirano
Digital Rubicon, Big Data paradigm, tradigital marketing, man in a loop, transformational changes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
29-49.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Book of Papers 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)
Gregurec, Iva
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
Book of Papers 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)
predavanje
22.10.2021-22.10.2021
Varaždin, Hrvatska