Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

DIGITALNI RUBIKON I PARADIGMA VELIKIH PODATAKA (CROSBI ID 709028)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

KRAJNOVIĆ, ALEKSANDRA ; ŽILIĆ, LARA ; PANJKOTA, ANTE DIGITALNI RUBIKON I PARADIGMA VELIKIH PODATAKA // Book of Papers 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021) / Gregurec, Iva (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 29-49

Podaci o odgovornosti

KRAJNOVIĆ, ALEKSANDRA ; ŽILIĆ, LARA ; PANJKOTA, ANTE

hrvatski

DIGITALNI RUBIKON I PARADIGMA VELIKIH PODATAKA

U radu se istražuje paradigma velikih podataka (Big Data) u kontekstu 'Digitalnog Rubikona', odnosno aktualne duboke društvene transformacije uzrokovane digitalizacijom i globalizacijom, a potaknute pandemijom virusa COVID-19 i globalnom krizom. Radom se želi dokazati da suvremena tehnologija dovodi do organizacijskih transformacija, na primjeru tehnologije velikih podataka. Specifično, pokazat će se da Big Data tehnologija dovodi do transformacijskih, a ne inkrementalnih promjena u organizaciji. Rad isto tako propituje ulogu čovjeka u visokotehnološkom društvu i odnos čovjek – stroj (lifeware i humanware naspram hardware-a i software-a) u kontekstu Wienerove teze 'čovjeka u petlji'. Rad donosi i praktične implikacije u smislu nužnosti sustavnih promjena u konceptu marketinškog upravljanja, ali i ukazuje da prijelazna faza tzv. tradigitalnog marketinga, pri čemu se nova tehnologija primjenjuje u sklopu tradicionalnih poslovnih modela, ne može dovesti do uspjeha. Dakle, nužne su korjenite, strukturne promjene, a riječ je o novoj paradigmi koja dovodi do marketinga sa snažnim socijalnim angažmanom i socijalnim interakcijama. Autori stoga propituju i mogućnost zaokreta prema socijalnom marketingu, transformacijskom marketingu i svrsi brenda. Zaključuje se da nova tehnologija u konačnici nije tek puki (novi) menadžerski alat, već da je riječ o socijalnom procesu, kao i promjeni upravljačkog stava te prihvaćanju transformacijskih promjena u uvjetima tzv. 'novog normalnog'.

Digitalni Rubikon, paradigma velikih podataka, tradigitalni marketing, čovjek u petlji, transformacijske promjene

nije evidentirano

engleski

DIGITAL RUBICON AND THE BIG DATA PARADIGM

nije evidentirano

Digital Rubicon, Big Data paradigm, tradigital marketing, man in a loop, transformational changes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

29-49.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of Papers 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)

Gregurec, Iva

Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

Podaci o skupu

Book of Papers 6th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2021)

predavanje

22.10.2021-22.10.2021

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice