Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju (CROSBI ID 709026)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Kolak, Ana-Marija ; Horvat, Sandra ; Fudurić, Morana Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the Masks Fall - New Consumer in Business and Research / Leko Šimić, M. (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 153-169

Podaci o odgovornosti

Kolak, Ana-Marija ; Horvat, Sandra ; Fudurić, Morana

hrvatski

Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju

Cilj rada: Društveni mediji omogućuju intenzivnu komunikaciju i stvaranje odnosa s potrošačima zbog čega su postali neizostavan dio marketinških programa. Sve je teže doprijeti do potrošača koji imaju manje vremena, a u svakom su trenutku okruženi brojnim podražajima i informacijama, no istraživanja pokazuju da značajan dio vremena provode na društvenim medijima. Kako bi privukli pažnju potrošača od poduzeća se očekuje da dosegnu i približe se potrošaču na nove načine te im ponude vrijednosti i sadržaj koji će ih zainteresirati i zadržati. Tu se kao jedan od pristupa sve učestalije koristi nostalgija koja se kroz usmjerenost na emocije pokazala kao velik potencijal u stvaranju veza s potrošačima. Stoga se u ovom se radu nastoji istražiti uloga nostalgičnih i modernih sadržaja u poticanju angažiranosti potrošača u kontekstu društvenih medija. Metodologija: Provedeno je kvantitativno istraživanje analizom sadržaja objava na službenoj Facebook stranici Jamnice kao marke koja je u 2018. godini aktivno koristila apel na nostalgiju u svojim objavama, kombinirajući ih s objavama modernog sadržaja. Rezultati: Rezultati istraživanja pokazuju da u usporedbi s objavama modernog sadržaja, objave s apelom na nostalgiju potiču veću angažiranost potrošača te su takve objave uspješnije po broju sviđanja, komentara i dijeljenja na društvenim mrežama. Naime, korisnici se rado prisjećaju prošlih događaja koji u njima bude emocije pa ih stoga i rado ističu i dijele s drugima. Zaključak: Rezultati upućuju na to da apel na nostalgiju može izazvati visoku angažiranost potrošača na društvenim medijima. Upravo stoga, u situacijama kada je to primjereno poduzeća bi trebala koristiti apel na nostalgiju kao taktiku koja pozitivno utječe na ponašanje potrošače, podsjećajući ih na bogatu tradiciju marke i predstavljajući je kao neizostavan dio njihovih života.

Društveni mediji, nostalgija, apel na nostalgiju, angažiranost potrošača, marketinška komunikacija, marketing sadržaja

nije evidentirano

engleski

The role of nostalgia in encouraging consumer engagement in the digital environment

nije evidentirano

Social media, nostalgia, nostalgic appeal, consumer engagement, marketing communication, content marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

153-169.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the Masks Fall - New Consumer in Business and Research

Leko Šimić, M.

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-253-184-8

Podaci o skupu

27th CROMAR Congress Let the masks fall: New consumer in business and research (CROMAR 2021)

predavanje

22.09.2021-25.09.2021

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija