Strateški pristup internacionalizacije poslovanja reegionalnog tržišnog lidera u pekarstvu na tržištu Velike Britanije (CROSBI ID 444582)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bilić, Ivan
Nikolić, Helena
hrvatski
Strateški pristup internacionalizacije poslovanja reegionalnog tržišnog lidera u pekarstvu na tržištu Velike Britanije
Internacionalizacija poslovanja predstavlja širenje poslovanja na strana tržišta. Svako poduzeće u svojem razvoju teži optimalnom iskorištavanju svojih resursa i za svojeg vlasnika ostvari maksimalan profit. Da bi to bilo ostvarivo, menadžeri poduzeća definiraju strategije kojima će iskoristiti postojeće kapacitete, smanjiti troškove i povećati dobit. Ako su potencijali domaćeg tržišta iskorišteni, poduzeće svoj razvoj i širenje poslovanja usmjerava na strana. Za osvajanje stranih tržišta poduzeće može koristiti strategije internog i eksternog rasta ili ih međusobno kombinirati. Strategije eksternog rasta danas poduzeća sve više koriste u širenju poslovanja na inozemna tržišta kako bi smanjile rizike poslovanja i udružile resurse s drugim partnerima u ostvarivanju komplementarnih ciljeva.
internacionalizacija, Mlinar, pekarska industrija, franšizing
nije evidentirano
engleski
The regional bakery leader's international business development strategy on the United Kingdom's market
nije evidentirano
internationalisation, Mlinar, bakery industry, fanchising
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
11.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb