Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu? (CROSBI ID 299737)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Seguin, Maja Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu? // Kairos, 15 (2021), 1; 49-62. doi: 10.32862/k1.15.1.3

Podaci o odgovornosti

Seguin, Maja

hrvatski

Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu?

Uslijed prelaska s tradicionalnog na virtualno poučavanje, nastaju razna pedagoška preispitivanja te je nužno omogućiti učiteljima primjer pristupa poučavanju i učenju. Ovaj članak daje pregled modela poučavanja koji je Isus koristio, posebice prispodobe ili parabole, ističe model suvremenoga konstruktivističkog poučavanja te izdvaja karakteristike konstruktivizma u Isusovu modelu. Sve to predstavlja osnovu za praktične savjete u današnjem kontekstu poučavanja na daljinu, odnosno u virtualnom kontekstu. Članak izdvaja karakteristike Isusa kao učitelja koje suvremeni učitelji mogu preslikati u svom kontekstu te završava smjernicama za daljnja moguća područja istraživanja.

prispodobe ; parabole ; konstruktivistički pristup procesu učenja ; učenje na daljinu ; online učenje

nije evidentirano

engleski

Would Jesus do in a distance learning mode of teaching?

nije evidentirano

parable ; constructivist approach to teaching ; distance (online) teaching ; online learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

15 (1)

2021.

49-62

objavljeno

1846-4580

1848-2503

10.32862/k1.15.1.3

Povezanost rada

Filologija, Pedagogija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)

Poveznice