Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu? (CROSBI ID 299737)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Seguin, Maja
hrvatski
Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu?
Uslijed prelaska s tradicionalnog na virtualno poučavanje, nastaju razna pedagoška preispitivanja te je nužno omogućiti učiteljima primjer pristupa poučavanju i učenju. Ovaj članak daje pregled modela poučavanja koji je Isus koristio, posebice prispodobe ili parabole, ističe model suvremenoga konstruktivističkog poučavanja te izdvaja karakteristike konstruktivizma u Isusovu modelu. Sve to predstavlja osnovu za praktične savjete u današnjem kontekstu poučavanja na daljinu, odnosno u virtualnom kontekstu. Članak izdvaja karakteristike Isusa kao učitelja koje suvremeni učitelji mogu preslikati u svom kontekstu te završava smjernicama za daljnja moguća područja istraživanja.
prispodobe ; parabole ; konstruktivistički pristup procesu učenja ; učenje na daljinu ; online učenje
nije evidentirano
engleski
Would Jesus do in a distance learning mode of teaching?
nije evidentirano
parable ; constructivist approach to teaching ; distance (online) teaching ; online learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Filologija, Pedagogija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)