ULOGA ODGOJITELJA U RAZVOJU KOMPETENCIJA I SAMOPOUZDANJA DJETETA S NARUŠENIM ODNOSIMA U OBITELJI (CROSBI ID 444486)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Andrić, Marija.
Kadum, Sandra ; Karačić, Marija
hrvatski
ULOGA ODGOJITELJA U RAZVOJU KOMPETENCIJA I SAMOPOUZDANJA DJETETA S NARUŠENIM ODNOSIMA U OBITELJI
Mjesto u kojem se osjeća sigurnost, ljubav i privrženost naziva se obitelj. Struktura i uloga obitelji promjenama je doživjela transformaciju iz tradicionalne u suvremenu. Obitelj više nema strukturu isključivo potpune obitelji. Danas postoje i nepotpune roditeljske obitelji, razvedene obitelji s razdvojenom djecom, adoptirane obitelji i obitelji koju čine osobe istog spola. Događaji unutar obitelji i promjene u poimanju iste, za djecu prve i najvažnije zajednice u životu, utjecali su na socioemocionalni razvoj i ponašanje djeteta, ali i na razvoj kompetencija. Život svakog pojedinca ispunjen je paletom emocija. Osjećaji sreće, tuge, straha i ljutnje svakodnevno se isprepliću. Ponekad odrasli nisu u mogućnosti interpretirati vlastite emocije i ponašanja, a posebno djeca koja tek upoznaju svijet oko sebe. Na putu shvaćanja i upoznavanja sebe i vlastitih emocija, prihvaćanja narušenih obiteljskih odnosa i promjena unutar obitelji, odgojitelji imaju važnu ulogu. Odgojitelji su osobe koje djecu mogu upoznati s promjenama i problemima koji im se događaju, svojom profesionalnom ulogom unaprijediti razvoj kompetencija i samopouzdanja djeteta. Osim profesionalne uloge odgojitelja prema djeci, odgojitelj treba svoje kompetencije predstaviti i roditeljima. Partnerstvo između roditelja i odgojitelja međusobno se gradi i temelji se na uzajamnom povjerenju i poštovanju. Potrebno je ulagati trud i vrijeme u izgradnju kvalitetnih partnerskih odnosa koji će doprinijeti odgojno-obrazovnoj ustanovi, odgojitelju, djetetu i roditeljima. Glavni je cilj ovog preglednog rada istaknuti ulogu i načine na koje odgojitelji mogu razvijati samopouzdanje i kompetencije kod djece s narušenim odnosima u obiteljima
obitelj, roditelji, kompetencije, socijalno biće, odgojitelj
nije evidentirano
engleski
THE ROLE OF EDUCATORS IN THE DEVELOPMENT OF COMPETENCES AND SELF-CONFIDENCE OF CHILDREN WITH DISORDERS IN THE FAMILY
nije evidentirano
family, parents, competencies, social being, educator
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
09.07.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Slavonski Brod