Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ULOGA ODGOJITELJA U RAZVOJU KOMPETENCIJA I SAMOPOUZDANJA DJETETA S NARUŠENIM ODNOSIMA U OBITELJI (CROSBI ID 444486)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Andrić, Marija. ULOGA ODGOJITELJA U RAZVOJU KOMPETENCIJA I SAMOPOUZDANJA DJETETA S NARUŠENIM ODNOSIMA U OBITELJI / Kadum, Sandra ; Karačić, Marija (mentor); Slavonski Brod, Sveučilište u Slavonskom Brodu, . 2021

Podaci o odgovornosti

Andrić, Marija.

Kadum, Sandra ; Karačić, Marija

hrvatski

ULOGA ODGOJITELJA U RAZVOJU KOMPETENCIJA I SAMOPOUZDANJA DJETETA S NARUŠENIM ODNOSIMA U OBITELJI

Mjesto u kojem se osjeća sigurnost, ljubav i privrženost naziva se obitelj. Struktura i uloga obitelji promjenama je doživjela transformaciju iz tradicionalne u suvremenu. Obitelj više nema strukturu isključivo potpune obitelji. Danas postoje i nepotpune roditeljske obitelji, razvedene obitelji s razdvojenom djecom, adoptirane obitelji i obitelji koju čine osobe istog spola. Događaji unutar obitelji i promjene u poimanju iste, za djecu prve i najvažnije zajednice u životu, utjecali su na socioemocionalni razvoj i ponašanje djeteta, ali i na razvoj kompetencija. Život svakog pojedinca ispunjen je paletom emocija. Osjećaji sreće, tuge, straha i ljutnje svakodnevno se isprepliću. Ponekad odrasli nisu u mogućnosti interpretirati vlastite emocije i ponašanja, a posebno djeca koja tek upoznaju svijet oko sebe. Na putu shvaćanja i upoznavanja sebe i vlastitih emocija, prihvaćanja narušenih obiteljskih odnosa i promjena unutar obitelji, odgojitelji imaju važnu ulogu. Odgojitelji su osobe koje djecu mogu upoznati s promjenama i problemima koji im se događaju, svojom profesionalnom ulogom unaprijediti razvoj kompetencija i samopouzdanja djeteta. Osim profesionalne uloge odgojitelja prema djeci, odgojitelj treba svoje kompetencije predstaviti i roditeljima. Partnerstvo između roditelja i odgojitelja međusobno se gradi i temelji se na uzajamnom povjerenju i poštovanju. Potrebno je ulagati trud i vrijeme u izgradnju kvalitetnih partnerskih odnosa koji će doprinijeti odgojno-obrazovnoj ustanovi, odgojitelju, djetetu i roditeljima. Glavni je cilj ovog preglednog rada istaknuti ulogu i načine na koje odgojitelji mogu razvijati samopouzdanje i kompetencije kod djece s narušenim odnosima u obiteljima

obitelj, roditelji, kompetencije, socijalno biće, odgojitelj

nije evidentirano

engleski

THE ROLE OF EDUCATORS IN THE DEVELOPMENT OF COMPETENCES AND SELF-CONFIDENCE OF CHILDREN WITH DISORDERS IN THE FAMILY

nije evidentirano

family, parents, competencies, social being, educator

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

09.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Slavonskom Brodu

Slavonski Brod

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice