Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ASISTENT U DJEČJEM VRTIĆU KAO PODRŠKA DJETETA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU (CROSBI ID 444428)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Milošević, V. ASISTENT U DJEČJEM VRTIĆU KAO PODRŠKA DJETETA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU / Kadum, Sandra ; Karačić, Marija (mentor); Slavonski Brod, Sveučilište u Slavonskom Brodu, . 2021

Podaci o odgovornosti

Milošević, V.

Kadum, Sandra ; Karačić, Marija

hrvatski

ASISTENT U DJEČJEM VRTIĆU KAO PODRŠKA DJETETA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU

Kada je riječ o djeci s teškoćama u razvoju govori se o djeci koja se nose sa raznim oštećenjima koja su im urođena ili su ih stekli tijekom života. Neovisno o tome ima li dijete teškoće u razvoju ili ne iznimno je važno da sva djeca moraju imati jednaka prava. Dokazano je kako boravak u vrtiću, među vršnjacima, za djecu s teškoćama u razvoju i djecu u riziku ima izuzetan terapeutski učinak, nastoji se olakšati im sam boravak i funkcioniranje u vrtiću. Institut kojim se pomaže toj kategoriji djece odnosi se na uvođenje asistenata u dječjem vrtiću za koje se smatra kako pružaju podršku sveobuhvatnom dječjem razvoju. Pružanjem neposredne potpore djeci s teškoćama u redovnim uvjetima, surađuju s odgojiteljem i postaju dijelom kolektiva odgojno-obrazovne ustanove ranog i predškolskog odgoja. Takvim načinom sudjeluju u organizaciji inkluzivnog okruženja

asistent/pomoćnik, dječji vrtić, posebne potrebe, inkluzija, suradnja

nije evidentirano

engleski

KINDERGARTEN ASSISTANT AS SUPPORT FOR A CHILD WITH DEVELOPMENTAL DISABILITIES

nije evidentirano

assistant, kindergarten, special needs, inclusion, cooperation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

31.08.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Slavonskom Brodu

Slavonski Brod

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija