Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi okoline poduzeća na poslovnom tržištu (CROSBI ID 708549)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Božanović, Mia ; Krolo Crvelin, Anita ; Jukić, Ivona Izazovi okoline poduzeća na poslovnom tržištu // Proceedings of the 5th International Scientific and Professional Conference The Challenges of Today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatović, Dragan (ur.). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2021. str. 361-370

Podaci o odgovornosti

Božanović, Mia ; Krolo Crvelin, Anita ; Jukić, Ivona

hrvatski

Izazovi okoline poduzeća na poslovnom tržištu

Okolina poduzeća označava ukupnost činitelja koji utječu na poslovanje poduzeća, a koje menadžment poduzeća mora uvažavati kako bi donosio primjerene poslovne odluke. Okolina neprekidno stvara, kako nove prilike, tako i nove opasnosti za poduzeće. Danas se za okolinu poduzeća prije svega može reći kako je neizvjesna i turbulentna. U takvom se okruženju svako poduzeće mora ponašati na poduzetnički način kako bi opstalo na tržištu. Brzi tehničko-tehnološki razvitak i sve kraći životni ciklus proizvoda tjeraju gospodarske subjekte da budu inovativni kako bi razvili nove ideje, proizvode i procese te da budu spremni preuzimati rizike kako bi bili u mogućnosti nositi se s trendovima. Ovaj rad istražuje problematiku djelovanja okoline na poduzeće te analiza odgovor gospodarskog subjekta na promjene u okolini s ciljem konkurentskog pozicioniranja, što se kroz poslovni slučaj pokazuje u drugome dijelu rada na primjeru industrijskog poduzeća. Sekundarnim istraživanjem utvrdila se mogućnost razvijanja i ugradnje odgovarajućih poslovnih strategija te oblikovanja konkurentskih prednosti poduzeća na poslovnom tržištu. U svrhu ispunjavanja ciljeva rada provedeno je i dodatno primarno istraživanje. U sklopu primarnih istraživačkih metoda korišteno je kvalitativno dubinsko istraživanje konkretnog industrijskog poslovnog subjekata u obliku poslovnog slučaja. Interpretacija nalaza provedenog istraživanja vlasnicima i menadžerima industrijskog poduzeća omogućava determinirati privlačnost industrije kojoj poduzeće pripada, izmjeriti percepciju jakosti konkurentskih sila, identificirati postojeće konkurentske prednosti kao i ključne čimbenike uspjeha u daljnjem razvoju, oblikovati odgovarajuće poslovne strategije te predvidjeti buduća kretanja u pripadajućoj industriji.

okolina poduzeća. poslovna strategija. konkurentsko pozicioniranje. poslovni slučaj.

nije evidentirano

engleski

Business environment challenges on B2B market

nije evidentirano

Company environment. Business strategy. Competitive positioning. Case study.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

361-370.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of the 5th International Scientific and Professional Conference The Challenges of Today

Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatović, Dragan

Šibenik: Veleučilište u Šibeniku

978-953-7566-46-3

Podaci o skupu

5. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 5th International Conference "Challenges of Today" (COT 2021)

predavanje

07.10.2021-09.10.2021

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija