Korisničko iskustvo e-kupovine (CROSBI ID 444313)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jurasović, Ana
Papić, Anita
hrvatski
Korisničko iskustvo e-kupovine
U radu se problematizira korisničko iskustvo e- kupovine posebice s aspekta studentske populacije. U radu su opisani čimbenici koji utječu na elektroničku kupovinu kao što su percepcija proizvoda, kupovno iskustvo, korisnička usluga, rizik potrošača, spol te ušteda vremena. Detaljnije se opisuje utjecaj dizajna na korisničko iskustvo prilikom internetske kupovine gdje će se govoriti o dizajnu usmjerenom na korisnike, prilagodljivom dizajnu, estetici i vizualnoj atraktivnosti, iskustvu internetskog protoka te dizajniranju za povjerenje. U istraživačkom dijelu rada putem online anketnog upitnika ispitani su sadašnji i bivši studenti Filozofskog fakulteta u Osijeku te se na temelju rezultata rasvjetljava iskustvo korisnika pri elektroničkoj kupovini. Istraživanje o korisničkim iskustvima elektroničke kupovine na primjeru studentske populacije doprinijelo je boljem razumijevanju studenata kao kupaca putem interneta. Budući da se tehnologija svakim danom sve više razvija, a uporaba interneta postaje dio svakodnevice, elektronička trgovina postaje sve popularnija posljednja tri desetljeća. Situacija u Hrvatskoj malo je drugačija nego u razvijenijim zemljama pa tako elektronička kupovina ipak nije na zavidnoj razini. Ovom suvremenom obliku poslovanja trebat će još veći broj godina razvoja i djelovanja jer starije generacije teže prihvaćaju promjene. Kada sadašnje mlađe generacije postanu starije, tek tada će najvjerojatnije kupovina putem interneta biti u potpunosti prihvaćena i uobičajena. Osim što će veći broj osoba imati pristup internetu jer je ta brojka uvijek u porastu, mijenjat će se i kupovne navike te će porasti i računalna pismenost. Najbitnije od svega, sigurnost prilikom elektroničke kupovine u stalnom je razvoju te će stoga rasti i povjerenje kupaca.
E-kupovina ; Internet trgovina ; Korisničko iskustvo
nije evidentirano
engleski
User experience of e-shopping
nije evidentirano
E-shopping ; Internet shopping ; User experience
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
14.10.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Osijek