Izgradnja imidža prodavaonice (CROSBI ID 444281)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Rukav, Borna
Dunković, Dario
hrvatski
Izgradnja imidža prodavaonice
Glavna svrha ovog diplomskog rada je utvrditi utjecaj imidža prodavaonice na ponašanje kupca i donošenje odluke o kupnji. U radu su opisani svi faktori koji utječu na kupčevu odluku o kupnji pojedinog robnog artikla. Definirano je da li spoznaje, na osnovu koje je kupac stekao dojam o određenom artiklu na temelju svog ukupnog iskustva, mišljenja i uvjerenja, utječu na proces kupnje. Objašnjeno je kako izgled prodavaonice, maloprodajna atmosfera (uključujući boju, glazbu i rasvjetu) utječe na potencijalne kupce. Kupac će obratiti pozornost na čistoću prodavaonice, dostupnost robe, cijene robnih artikla i robne marke. Definirana je uloga osoblja i način na koji njihov pristup djeluje na potencijalne kupce. Do sitnih detalja, objašnjen je i obrazložen postupak donošenja odluke pojedinog kupca o kupnji određenog robnog artikla. Ponašanje kupaca možemo, zapravo promatrati i analizirati na temelju procesa kupnje kupaca. Svrha ovog diplomskog rada je uvidjeti koliko kupci obraćaju pozornost na imidž prodavaonice. Tako bi se opravdao razlog ulaganja novčanih sredstava za izgradnju imidža prodavaonice jer pozitivna percepcija kod kupaca i učinkovit imidž donosi veću prodaju i ostvaruje bolje rezultate za poslovanje tvrtke.
imidž, osoblje, prodavaonica, kupac, roba
Diplomski rad na smjeru Trgovina i međunarodno poslovanje
engleski
Building store image
nije evidentirano
brand image, personnel, store, customers, merchandise
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
14.10.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb