PRIMJENJIVOST ODGOJNIH METODA JEAN JACQUES ROUSSEAU- A U USTANOVAMA PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA (CROSBI ID 444280)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Goršek, Dorija
Galzina, Vjekoslav ; Kelam, Ivica
hrvatski
PRIMJENJIVOST ODGOJNIH METODA JEAN JACQUES ROUSSEAU- A U USTANOVAMA PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA
U tradicionalnom pristupu odgoju i obrazovanju djeca su stavljena u pasivnu poziciju. Transmisija je, suprotno heurističkoj metodi, postala temelj poučavanja. Kod takvog odgoja i obrazovanja, dijete je pasivno i njegove potrebe su zanemarene jer se ne izdvaja kao pojedinac. Cilj ovog rada je ponajprije predstaviti ideje Jean-Jacquesa Rousseaua te njegove metode i kurikulum, a zatim i prikazati primjenjivost istih u modernom sustavu predškolskog odgoja unutar ustanova koje se vode nekim alternativnim pedagogijama. Upravo u takvim pristupima pronalazimo i tragove njegovog učenja. Iako je dvojbeno je li on bio utemeljitelj obrazovne teorije usmjerene na dijete, on je nesumnjivo bio jedan od njezinih najutjecajnijih predstavnika. Rousseau se bavi načinom na koji djecu treba obrazovati od djetinjstva (knjiga 1) do muškosti (knjiga 5). Vodeće načelo u ovim knjigama je da djetetova priroda u svakoj fazi razvoja treba odrediti što treba naučiti. Učenje se temelji na teoriji da je čovjek potekao iz prirode i da je iskustveno učenje ono najispravnije.
odgoj, obrazovanje, metode, Jean-Jacquesa Rousseau, priroda
nije evidentirano
engleski
APPLICABILITY OF JEAN JACQUES ROUSSEAU EDUCATIONAL METHODS IN PRESCHOOL EDUCATION INSTITUTIONS
nije evidentirano
education, methods, Jean-Jacques Rousseau, nature
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26
13.10.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek