Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije (CROSBI ID 708299)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Gusić, Matea ; Milin Šipuš, Željka
hrvatski
Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije
Funkcije se smatraju jednim od najvažnijih pojmova srednjoškolske matematike, nužnim za učenje i razumijevanje matematike. Najizraženija značajka pojma funkcije je raznolikost prikazivanja: grafički, tablicama pridruženih vrijednosti, simbolički i verbalnim opisima. Za uspješnu izgradnju ovog kompleksnog pojma, važno je poticati razvoj svih njegovih aspekata. Uvidom u udžbenike i nastavu praksu može se zaključiti da u hrvatskom obrazovanju dominira aspekt funkcije kao pravila pridruživanja s istaknutim algebarskim pristupom. Imajući to na umu, polazeći od poznatih relevantnih svjetskih teorijskih okvira, razvili smo teorijski okvir koji opisuje razine razvoja pojma funkcije. Okvirom su dani opis i specifični zahtjevi pet uzastopnih razina razvoja pojma. Na izlaganju će se detaljno predstaviti teorijski okvir, te tri do četiri njegove razine primjenjive na srednjoškolskoj razini, i to na primjeru kvadratne funkcije. Svaka razina će se potkrijepiti detaljnim primjerima.
funkcije ; teorijski okviri za razvoj matematičkog pojma ; kvadratna funkcija
nije evidentirano
engleski
Theoretical framework for the development of the concept of a function: an example of a quadratic function
nije evidentirano
functions ; theoretical frameworks for the development of math concepts ; quadratic function
nije evidentirano
Podaci o prilogu
4-4.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Van Hiele Theory in Mathematical Education
predavanje
25.04.2019-26.04.2019
Zagreb, Hrvatska