Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije (CROSBI ID 708299)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Gusić, Matea ; Milin Šipuš, Željka Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije. 2019. str. 4-4

Podaci o odgovornosti

Gusić, Matea ; Milin Šipuš, Željka

hrvatski

Teorijski okvir za razvoj pojma funkcije: primjer kvadratne funkcije

Funkcije se smatraju jednim od najvažnijih pojmova srednjoškolske matematike, nužnim za učenje i razumijevanje matematike. Najizraženija značajka pojma funkcije je raznolikost prikazivanja: grafički, tablicama pridruženih vrijednosti, simbolički i verbalnim opisima. Za uspješnu izgradnju ovog kompleksnog pojma, važno je poticati razvoj svih njegovih aspekata. Uvidom u udžbenike i nastavu praksu može se zaključiti da u hrvatskom obrazovanju dominira aspekt funkcije kao pravila pridruživanja s istaknutim algebarskim pristupom. Imajući to na umu, polazeći od poznatih relevantnih svjetskih teorijskih okvira, razvili smo teorijski okvir koji opisuje razine razvoja pojma funkcije. Okvirom su dani opis i specifični zahtjevi pet uzastopnih razina razvoja pojma. Na izlaganju će se detaljno predstaviti teorijski okvir, te tri do četiri njegove razine primjenjive na srednjoškolskoj razini, i to na primjeru kvadratne funkcije. Svaka razina će se potkrijepiti detaljnim primjerima.

funkcije ; teorijski okviri za razvoj matematičkog pojma ; kvadratna funkcija

nije evidentirano

engleski

Theoretical framework for the development of the concept of a function: an example of a quadratic function

nije evidentirano

functions ; theoretical frameworks for the development of math concepts ; quadratic function

nije evidentirano

Podaci o prilogu

4-4.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Van Hiele Theory in Mathematical Education

predavanje

25.04.2019-26.04.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika