Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1149671

Marketing mix u turizmu


Katolik Kovačević, Andreja; Galić, Matija; Blažević, Ivona
Marketing mix u turizmu // Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu / Duspara, Lena (ur.).
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. str. 61-66


CROSBI ID: 1149671 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing mix u turizmu
(Marketing mix in tourism)

Autori
Katolik Kovačević, Andreja ; Galić, Matija ; Blažević, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu

Urednik/ci
Duspara, Lena

Izdavač
Veleučilište u Slavonskom Brodu

Grad
Slavonski Brod

Godina
2020

Raspon stranica
61-66

ISSN
1847-988X

Ključne riječi
marketing, menadžment, turistički proizvod, strategija 4P
(marketing, management, tourism product, 4P strategy)

Sažetak
U radu je analiziran utjecaj menadžmenta i marketing menadžment u postavljanju turističkih proizvoda na tržište te promociju i distribuciju istih. U prvom dijelu rada obrađen je menadžment u turizmu i njegova važnost, a u drugom dijelu rada obrađen je marketing mix na primjeru turističkog proizvoda. U radu je napravljena analiza tri hostela iz različitih regija Republike Hrvatske na osnovi strategije 4P.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Katolik Kovačević, Andreja; Galić, Matija; Blažević, Ivona
Marketing mix u turizmu // Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu / Duspara, Lena (ur.).
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. str. 61-66
Katolik Kovačević, A., Galić, M. & Blažević, I. (2020) Marketing mix u turizmu. U: Duspara, L. (ur.) Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu. Slavonski Brod, Veleučilište u Slavonskom Brodu, str. 61-66.
@inbook{inbook, author = {Katolik Kova\v{c}evi\'{c}, Andreja and Gali\'{c}, Matija and Bla\v{z}evi\'{c}, Ivona}, editor = {Duspara, L.}, year = {2020}, pages = {61-66}, keywords = {marketing, menad\v{z}ment, turisti\v{c}ki proizvod, strategija 4P}, issn = {1847-988X}, title = {Marketing mix u turizmu}, keyword = {marketing, menad\v{z}ment, turisti\v{c}ki proizvod, strategija 4P}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Slavonskom Brodu}, publisherplace = {Slavonski Brod} }
@inbook{inbook, author = {Katolik Kova\v{c}evi\'{c}, Andreja and Gali\'{c}, Matija and Bla\v{z}evi\'{c}, Ivona}, editor = {Duspara, L.}, year = {2020}, pages = {61-66}, keywords = {marketing, management, tourism product, 4P strategy}, issn = {1847-988X}, title = {Marketing mix in tourism}, keyword = {marketing, management, tourism product, 4P strategy}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Slavonskom Brodu}, publisherplace = {Slavonski Brod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font