Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 114953

Primjena psiholingvističkih i neurolingvističkih istraživanja u logopedskoj praksi


Kovačević, Melita; Arapović, Diana; Jelaska, Zrinka; Kuvač, Jelena; Palmović, Marijan
Primjena psiholingvističkih i neurolingvističkih istraživanja u logopedskoj praksi // Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima
Zagreb, Hrvatska, 2002. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 114953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena psiholingvističkih i neurolingvističkih istraživanja u logopedskoj praksi
(Application of Psycholinguistic and Neurolinguistic Research in Speech -Language Pathology)

Autori
Kovačević, Melita ; Arapović, Diana ; Jelaska, Zrinka ; Kuvač, Jelena ; Palmović, Marijan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23-25.10.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
logopedija; psiholingvistika; neurolingvistika
(speech-langugae pathology; psycholinguistics; neurolinguistics)

Sažetak
Namjera je ovog okrugloga stola na temelju kratkih prikaza projekta, koji se provode u Laboratoriju za psiholingvistička istraživanja Edukacijsko rehabilitacijskoga fakulteta razmotriti temeljne parametre u području psiho- i neurolingvistike. Osim usmjerenosti projekata na psiholingvistička i neurolingvistička istraživanja unutar hrvatskoga jezika njihova se važnost očituje i u usmjerenosti prema međujezičnim istraživanjima. Takvom dvosmjernom usmjerenošću dobiveni parametri kao rezultati znanstvenog rada služe za razvijanje logopedske prakse. Utvrđivanje normi jezičnog usvajanja i načina obrade jezičnih obavijesti kod urednog jezično-govornog razvoja svakako olakšavaju razumijevanje jezičnog usvajanja i uporabu jezika kod djece s jezičnim teskoćama. Kako bi se što više približili razumijevanju jezične patologije pretpostavljamo da: 1. jezična i međujezična istraživanja mogu znatno ubrzati stjecanje spoznaja kako o urednom jezičnom razvoju tako i o jezičnoj patologiji ; 2. bolje poznavanje lingvističkih obilježja pridonose bržem razvijanju prikladnih terapijskih materijala ; 3. poznavanja jezičnog djelovanja i primjena novih terapijskih materijala znatno poboljšavaju terapijsku praksu. Ovaj bi okrugli stol trebao potaknuti raspravu o podastrijetim tezama te potrebi tješnjeg sjedinjavanja znanstvenih spoznaja u klinički rad a sve radi poboljšavanja dijagnostičkih i terapijskih postupaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013002

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačević, Melita; Arapović, Diana; Jelaska, Zrinka; Kuvač, Jelena; Palmović, Marijan
Primjena psiholingvističkih i neurolingvističkih istraživanja u logopedskoj praksi // Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima
Zagreb, Hrvatska, 2002. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Kovačević, M., Arapović, D., Jelaska, Z., Kuvač, J. & Palmović, M. (2002) Primjena psiholingvističkih i neurolingvističkih istraživanja u logopedskoj praksi. U: Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima.
@article{article, year = {2002}, keywords = {logopedija, psiholingvistika, neurolingvistika}, title = {Primjena psiholingvisti\v{c}kih i neurolingvisti\v{c}kih istra\v{z}ivanja u logopedskoj praksi}, keyword = {logopedija, psiholingvistika, neurolingvistika}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2002}, keywords = {speech-langugae pathology, psycholinguistics, neurolinguistics}, title = {Application of Psycholinguistic and Neurolinguistic Research in Speech -Language Pathology}, keyword = {speech-langugae pathology, psycholinguistics, neurolinguistics}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font