Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kupovne navike Milenijalaca (CROSBI ID 708210)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dadić, Mario ; Perkušić Malkoč, Danijela ; Popović, Vinko Kupovne navike Milenijalaca // 5TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PROFESSIONAL CONFERENCE The Challenges of Today / Oliver Filiposki, Dejan Metodijeski and Dragan Zlatovic (ur.). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2021. str. 371-379

Podaci o odgovornosti

Dadić, Mario ; Perkušić Malkoč, Danijela ; Popović, Vinko

hrvatski

Kupovne navike Milenijalaca

Ponašanje potrošača je ključni element koji tvrtke koriste u odabiru tržišnih segmenata prema kojima će usmjeriti svoje aktivnosti te ponudu proizvoda i usluga. Na ponašanje potrošača u kupovnom procesu utječe veliki broj čimbenika te je za uspješnu prilagodbu željama i potrebama potrošača potrebno napraviti kvalitetnu segmentaciju tržišta. U segmentaciji tržišta najveću ulogu imaju upravo kupci prema kojima se orijentiraju strategije i aktivnosti poduzeća. Unatoč činjenici da se svaki potrošač razlikuje kao pojedinac, postoje sličnosti u ponašanju unutar jednog segmenta kupaca. Potrošači unutar jedne generacije kupaca imaju sličnije motive, potrebe, želje i sklonosti u kupovini od pripadnika drugih generacija. Ponašanje potrošača u kupovnom procesu se uvelike razlikuje između različitih generacija. Cilj ovoga rada je prikazati ponašanje generacije Y, takozvanih milenijalaca, u kupovini. Milenijalci su zahtijevan tržišni segment koji je odrastao u doba najveće tehnološke ekspanzije. Karakterizira ih visoka informiranost, potreba za drugačijim i inovativnim proizvodima i uslugama te točno znaju što u kupnji žele i kako do toga doći. Koristeći on-line anketni upitnik provedeno je istraživanje kupovnih navika segmenta Milenijalaca na području Splitsko-dalmatinske županije.

Milenijalci, generacija Y, ponašanje potrošača, segmentacija

nije evidentirano

engleski

Shopping habits of millennials

nije evidentirano

Millennials, Generation Y, consumer behavior, segmentation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

371-379.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

5TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PROFESSIONAL CONFERENCE The Challenges of Today

Oliver Filiposki, Dejan Metodijeski and Dragan Zlatovic

Šibenik: Veleučilište u Šibeniku

978-953-7566-46-3

Podaci o skupu

5. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 5th International Conference "Challenges of Today" (COT 2021)

predavanje

07.10.2021-09.10.2021

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija