Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost sportskog rezultata sa sportskim potrošačem (CROSBI ID 299298)

Prilog u časopisu | ostalo | međunarodna recenzija

Sivrić, Hrvoje ; Blažević, Ivona ; Katolik Kovačević, Andreja, Garić, Bruno Povezanost sportskog rezultata sa sportskim potrošačem // International journal Vallis Aurea, 2 (2016), 41-49

Podaci o odgovornosti

Sivrić, Hrvoje ; Blažević, Ivona ; Katolik Kovačević, Andreja, Garić, Bruno

hrvatski

Povezanost sportskog rezultata sa sportskim potrošačem

Suvremeni sport a posebno nogomet je postao široko područje današnjeg društvenog života koji je ugrađen u sve vitalne elemente društvene strukture, posebno ekonomskih elemenata. Zbog toga se javila velika potreba za znanstvenim istraživanjem kako se u literaturi može pronaći naziv „ovoga fenomena“. Sport – ekonomija – društvo ima raznovrsne, uzajamne i promjenjive odnose u skladu sa današnjim vremenom. U cilju povećanja sportskog tržišta, neophodno je za sportske kolektive da budu prisutni u komunikaciji sa svojim potrošačima na društvenim mrežama. Primarni cilj ovog rada je analizirati povezanost sportskog rezultata kao sportskog proizvoda sa krajnjim sportskim potrošačem na primjeru nogometnih klubova i njihovih navijača. Ta povezanost se tražila putem društvenih mreža. Radom se također nastoji prikazati da sportski rezultat nije jedini kriterij povezanosti sa sportskim potrošačem, odnosno da sam rezultat ne osigurava najveći broj potrošača, na primjeru lige ''petice'' u nogometu barem što se tiče društvenih mreža. Putem regresijske analize prikazano je da potrošači putem društvenih mreža nisu u potpunosti povezani sa rezultatom koji klubovi ostvaruju, barem kad se gleda prema odabranim pokazateljima korištenim u ovome radu u jednoj vremenskoj točki. Definitivno za traženje pouzdanije povezanosti rezultata sa sportskim potrošačima, putem društvenih mreža, treba koristiti duži vremenski period i više pokazatelja i to može biti predmet nekih budućih istraživanja. Treba naglasiti da ekonomski elementi sve više utječu na sam sport ali i na rezultat u sportu, posebno vrhunski.

sportski rezultat, sportski potrošač, nogomet

nije evidentirano

engleski

Connection of sport result with sport consumer

nije evidentirano

sports score, sports consumer, football

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2016.

41-49

objavljeno

2412-5210

1849-8485

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost