Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA (CROSBI ID 444169)

Ocjenski rad | diplomski rad

Birač, Sanja UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA / Guzovski, Marina (mentor); Guzovski, Marina (neposredni voditelj). Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2021

Podaci o odgovornosti

Birač, Sanja

Guzovski, Marina

Guzovski, Marina

hrvatski

UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA

Uvođenjem društvenih mreža u ljudsku svakodnevicu, dolazi do promjena marketing aktivnosti u poslovanju banke. Bankarstvu, kao važnoj grani gospodarstva, je u velikoj mjeri pogodovala primjena nove tehnologije i digitalnog napretka u poslovanju. Današnji klijenti su sve više aktivni na društvenim mrežama pa je zaključak kako je provođenje marketinga na društvenim mrežama puno isplativije od provođenja klasičnog marketinga, zbog svih prednosti digitalne tehnologije. Društvene mreže nude niz pogodnosti koje pridonose boljitku marketing poslovanja banaka. Bankarska industrija je djelatnost koja konstantno mora pratiti trendove, ulagati u inovacije i digitalizirati svoje poslovanje, kako bi klijentima mogli pružiti najkvalitetnije usluge. Zadatak svake banke je stvoriti zadovoljne klijente, jer samo zadovoljni klijenti, postaju lojalni klijenti. Lojalni klijenti su želja svake banke, jer oni pridonose reputaciji institucije.

društvene mreže, bankarstvo, nova tehnologija, digitalni napredak, lojalni klijenti

nije evidentirano

engleski

THE INFLUENCE OF SOCIAL NETWORKS ON COMMUNICATION AND PROMOTION BETWEEN FINANCIAL INSTITUTIONS AND THEIR CLIENTS

nije evidentirano

social networks, banking, new technology, digital advances, loyal customers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

78

28.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Libertas međunarodno sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija