UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA (CROSBI ID 444169)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Birač, Sanja
Guzovski, Marina
Guzovski, Marina
hrvatski
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA
Uvođenjem društvenih mreža u ljudsku svakodnevicu, dolazi do promjena marketing aktivnosti u poslovanju banke. Bankarstvu, kao važnoj grani gospodarstva, je u velikoj mjeri pogodovala primjena nove tehnologije i digitalnog napretka u poslovanju. Današnji klijenti su sve više aktivni na društvenim mrežama pa je zaključak kako je provođenje marketinga na društvenim mrežama puno isplativije od provođenja klasičnog marketinga, zbog svih prednosti digitalne tehnologije. Društvene mreže nude niz pogodnosti koje pridonose boljitku marketing poslovanja banaka. Bankarska industrija je djelatnost koja konstantno mora pratiti trendove, ulagati u inovacije i digitalizirati svoje poslovanje, kako bi klijentima mogli pružiti najkvalitetnije usluge. Zadatak svake banke je stvoriti zadovoljne klijente, jer samo zadovoljni klijenti, postaju lojalni klijenti. Lojalni klijenti su želja svake banke, jer oni pridonose reputaciji institucije.
društvene mreže, bankarstvo, nova tehnologija, digitalni napredak, lojalni klijenti
nije evidentirano
engleski
THE INFLUENCE OF SOCIAL NETWORKS ON COMMUNICATION AND PROMOTION BETWEEN FINANCIAL INSTITUTIONS AND THEIR CLIENTS
nije evidentirano
social networks, banking, new technology, digital advances, loyal customers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
78
28.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb