Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u odabranim razvijenim zemljama svijeta (CROSBI ID 444167)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kapular, Mato
Lukaš, Mirko
hrvatski
Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u odabranim razvijenim zemljama svijeta
Temeljno obrazovanje predstavlja prvu fazu djetetova formalnog obrazovanja, ključnu za stjecanje temeljnih kompetencija i vještina za nastavak obrazovanja i aktivan život u društvenoj zajednici. Stoga ne čudi da se na temeljno obrazovanje gleda kao na ključnu sastavnicu u obrazovnom sustavu i u funkcioniranju države općenito, a zbog svoje važnosti podložno je reformama koje bi trebale uskladiti odgojno- obrazovne ciljeve s izazovima koje moderan svijet donosi. U radu se u teorijskim polazištima prikazuju opće karakteristike proučavanih odabranih zemalja, a to su stanovništvo, jezik, gospodarstvo, struktura obrazovnog sustava, te prikaz povijesnog razvoja obrazovanih sustava Estonije, Finske, Kine, Južne Koreje i Singapura. U metodološkom dijelu rada postavljeni su predmet, cilj, zadaci, problemska pitanja, metode i uzorak istraživanja. Cilj istraživanja u ovom radu je prikazati sličnosti i razlike u odabranim obrazovnim elementima proučavanih zemalja te ukazati na specifičnosti njihovih obrazovnih sustava. Proučavanjem relevantne literature vezane uz obrazovne sustave odabranih zemalja u interpretativnom dijelu rada su doneseni zaključci o karakteristikama europskog i azijskog pristupa obrazovanju te ključni preduvjeti u preuzimanju obrazovnih elemenata i mjera drugih zemalja.
bazično, elementarno, kultura, pristup, razvoj, specifičnosti
nije evidentirano
engleski
Comparison of formal basic education in selected developed countries of the world
nije evidentirano
basic, elementary, culture, approach, development, specifics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68
05.10.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Osijek
Osijek