Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u odabranim razvijenim zemljama svijeta (CROSBI ID 444167)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kapular, Mato Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u odabranim razvijenim zemljama svijeta / Lukaš, Mirko (mentor); Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2021

Podaci o odgovornosti

Kapular, Mato

Lukaš, Mirko

hrvatski

Usporedba formalnog temeljnog obrazovanja u odabranim razvijenim zemljama svijeta

Temeljno obrazovanje predstavlja prvu fazu djetetova formalnog obrazovanja, ključnu za stjecanje temeljnih kompetencija i vještina za nastavak obrazovanja i aktivan život u društvenoj zajednici. Stoga ne čudi da se na temeljno obrazovanje gleda kao na ključnu sastavnicu u obrazovnom sustavu i u funkcioniranju države općenito, a zbog svoje važnosti podložno je reformama koje bi trebale uskladiti odgojno- obrazovne ciljeve s izazovima koje moderan svijet donosi. U radu se u teorijskim polazištima prikazuju opće karakteristike proučavanih odabranih zemalja, a to su stanovništvo, jezik, gospodarstvo, struktura obrazovnog sustava, te prikaz povijesnog razvoja obrazovanih sustava Estonije, Finske, Kine, Južne Koreje i Singapura. U metodološkom dijelu rada postavljeni su predmet, cilj, zadaci, problemska pitanja, metode i uzorak istraživanja. Cilj istraživanja u ovom radu je prikazati sličnosti i razlike u odabranim obrazovnim elementima proučavanih zemalja te ukazati na specifičnosti njihovih obrazovnih sustava. Proučavanjem relevantne literature vezane uz obrazovne sustave odabranih zemalja u interpretativnom dijelu rada su doneseni zaključci o karakteristikama europskog i azijskog pristupa obrazovanju te ključni preduvjeti u preuzimanju obrazovnih elemenata i mjera drugih zemalja.

bazično, elementarno, kultura, pristup, razvoj, specifičnosti

nije evidentirano

engleski

Comparison of formal basic education in selected developed countries of the world

nije evidentirano

basic, elementary, culture, approach, development, specifics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68

05.10.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija