Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samostalno učenje istraživanjem u virtualnom laboratoriju: Elastična potencijalna energija (CROSBI ID 444163)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tošić, Barbara Samostalno učenje istraživanjem u virtualnom laboratoriju: Elastična potencijalna energija / Aviani, Ivica (mentor); Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2021

Podaci o odgovornosti

Tošić, Barbara

Aviani, Ivica

hrvatski

Samostalno učenje istraživanjem u virtualnom laboratoriju: Elastična potencijalna energija

Predstavljamo primjer metodički oblikovane online nastavne lekcije iz fizike kreirane uz pomoć virtualnog laboratorija i Google obrasca koji omogućuje jednostavnu transakciju sadržaja, kao i statistički uvid u povratne informacije učenika. U radu je prikazana metoda poučavanja vođenim istraživanjem koja je napravljena u skladu s edukacijskim preporukama utemeljenim na rezultatima istraživanja. Sagledali smo u kojoj mjeri online nastavna lekcija omogućuje samostalno učenje učenika prvih razreda srednje škole na temu Elastična potencijalna energija te pregledali internetske resurse s ciljem pronalaska lako dostupnih materijala i alata svim nastavnicima. Učenje se sastoji od tri dijela. Prvi dio započinje opažanjem pojava unutar virtualnog laboratorija i postavljanjem hipoteza. Ispituje se ovisnost elastične potencijalne energije o pojedinim varijablama. Koristeći se analizom rezultata mjerenja, učenici provjeravaju ispravnost postavljenih hipoteza te izraz za elastičnu potencijalnu energiju opruge sintetiziraju empirijski. Drugi dio posvećen je teorijskom razmatranju u kojem učenici do istog izraza trebaju doći teorijskim razmatranjem. U posljednjem dijelu nastavnik provjerava znanje učenika u vidu različitih konceptualnih i numeričkih zadataka koji predstavljaju problemske situacije iz svakidašnjeg života. Vrednovanje nastavne lekcije zamišljeno je kroz vrednovanje ishoda učenja danih u Nacionalnom kurikulumu vezanih uz istraživanje fizičkih pojava. U istraživanju je sudjelovalo 30 učenika prvog razreda gimnazije. Analiza učeničkih odgovora pokazala je da je približno polovica učenika mogla samostalno provesti istraživanje i u potpunosti savladati ishode učenja.

samostalno učenje, vođeno istraživanje, virtualni laboratorij, znanstvena metoda

nije evidentirano

engleski

Independent inquiry-based learning by using virtual laboratory: Elastic potential energy

nije evidentirano

independent learning, guided inquiry-based instruction, virtual laboratory, scientific method

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

10.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Fizika, Interdisciplinarne prirodne znanosti

Poveznice